عیسی آل کثیر که انتقالش از پرسپولیس به سپاهان خبرساز شده بود با عدم ثبت قراردادش در سامانه سازمان لیگ و صادر نشدن کارت بازی احالا در کانون توجه قرار گرفته است.

آل کثیر در هفته اول مقابل تراکتور جایی در فهرست سپاهان نداشت و تا زمانی که کارت بازی او صادر نشود نمی‌تواند برای زردپوشان اصفهان بازی کند. از طرف دیگر باشگاه سپاهان همانند دیگر باشگاه‌ها تا ۸ شهریور فرصت دارد تا قرارداد بازیکنانش را ثبت کند. با پیگیری‌ها مشخص شد دلیل ثبت نشدن قرارداد آل کثیر بندهای آپشن قرارداد وی است که مطابق دستورالعمل کارگروه نقل و انتقالات سازمان لیگ نیست به همین خاطر باید قرارداد آل کثیر اصلاح شود تا از طریق سامانه ثبت قرارداد،کارت بازی وی نیز صادر شود.

خبر دیگر از سپاهان عدم ثبت قرارداد برایان دابو است. هافبک ۳۱ ساله فرانسوی که مدتی است در تمرینات تیم ژوزه مورایس حضور دارد هنوز کارت بازی نگرفته و سقف بودجه باشگاه سپاهان با ثبت قرارداد او از حد مجاز عبور می‌کند و عملاً امکان ثبت قرارداد وی وجود ندارد بنابراین مدیران باشگاه سپاهان به دنبال راه‌ حلی هستند تا بتوانند دابو را حفظ کنند واز او در ترکیب تیم‌شان استفاده کنند، هر چند هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.