به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی‌های هفته نخست فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو در حالی که مهدی طارمی را مطابق انتظار در ترکیب ابتدایی و خط حمله‌اش داشت، از ساعت ۲۱:۱۵ دوشنبه شب (به وقت ایران) به مصاف تیم موریرنسی رفت.

ستاره ایرانی پورتو که بحث جدایی‌اش از پورتو و انتقال بزرگ او در تابستان مطرح است، به دنبال شروع موفق و گلزنی در نخستین مسابقه فصل جدید مقابل موریرنسی بود، اما اولین موقعیت‌سازی او در دقیقه ۳۷ با بی‌دقتی هم‌تیمی‌اش از دست رفت و تبدیل به گل نشد.

1909821

مهدی طارمی در دقیقه ۴۵ با فرار عالی از بین مدافعان موریرنسی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و می‌توانست نخستین گل فصل خود را در هفته اول به ثمر رساند، اما شوت آخر او دقت لازم را نداشت و با واکنش تماشایی گلر حریف دفع شد و یک دقیقه پس از آن هم در تله آفساید گیر افتاد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

ویدئو: 307776

پورتو در دقیقه ۵۱ غافلگیر شد و گل اول را مقابل موریرنسی دریافت کرد، اما در ادامه توانست به بازی برگردد و دو گل بزند و البته یک اخراجی بدهد تا یاران طارمی نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر پرتغال را با کسب پیروزی دو بر یک خارج از خانه به دست بیاورند.