به گزارش "ورزش سه"، باشگاه مس رفسنجان تاکنون سهمیه‌های خارجی خود را به دو بازیکن عراقی سرشناس محدود کرده است. نارنجی پوشان فوتبال ایران که در روزهای اول نقل و انتقالات تابستانی علی عدنان ستاره سرشناس تیم ملی بزرگسالان عراق را به خدمت گرفتند، عصر روز دوشنبه از دومین عراقی خود رونمایی کردند و او کسی نیست جز منتظر محمد که پیش از این با استقلال عقد قرارداد کرده بود.

نکته قابل توجهی که درباره خارجی‌های مس بعد از عقد قرارداد با منتظر محمد به چشم می‌خورد، حضور دو کاپیتان عراقی در این تیم است. علی عدنان ستاره باتجربه تیم ملی عراق که بازوبند کاپیتانی این تیم را با کوله باری از تجربه ناشی از حضور در لیگ‌های اروپایی بر دست می‌بندد و منتظر محمد کاپیتان تیم زیر 23 ساله‌های عراق حالا در شهر پسته ایران حضور دارند.

پیوستن دو کاپیتان تیم‌های ملی عراق به مس رفسنجان بی شک می‌تواند نگاه‌ها را بیشتر به تیمی که هدایتش را ساکت الهامی برعهده دارد، جلب کند.

مس که به غیر از دو کاپیتان عراقی بازیکنان مطرحی مانند حامد لک، سجاد شهباززاده، محمد خدابنده لو، میثم تیموری، جلال علی محمدی، محسن آذرباد، فرشید باقری و... را هم در اختیار دارد، بی شک یکی از تیم‌های جذاب لیگ بیست و سوم خواهد بود. تیمی که با آرزوهای بزرگ پا به مسابقات گذاشته و حالا برای حفظ شرایط خوب خود در هفته دوم از نساجی مازندران میزبانی می‌کند.