به گزارش "ورزش سه"، منتظر محمد یکی از چهره های خبرساز فوتبال ایران در روزهای گذشته بود؛ هافبک 22 ساله عراقی بعد از آنکه نتوانست قراردادش را با استقلال به ثبت برساند، از چند تیم ایرانی پیشنهادهایی دریافت کرد تا اینکه در نهایت مدیران مس رفسنجان توانستند رضایت علی خطیر را جلب کنند و این بازیکن توانمند را با قراردادی قرضی و یکساله به خدمت بگیرند.

منتظر محمد روز گذشته به رفسنجان سفر کرد و ضمن معرفی خود به ساکت الهامی سرمربی مس تمریناتش را با نارنجی پوشان فوتبال ایران شروع کرد.

ویدئو: 307834

باشگاه مس رفسنجان حالا ویدئویی را از اولین حضور منتظر محمد در تمرین این تیم منتشر کرده که در آن بازیکن عراقی با زبان فارسی به مردم رفسنجان سلام می دهد.

کاپیتان تیم امید عراق با زبان فارسی در شروع ویدئو می گوید: «سلام نارنجی ها، سلام رفسنجان...»

منتظر محمد سپس به زبان عربی ثانیه هایی درباره حضورش در مس رفسنجان صحبت کرد. او گفت: «اولين جلسه تمرينی را با مس رفسنجان انجام دادم. از استقبال كادرفنی و بازيكنان كه مثل برادرانم بودند، خيلی خوشحال هستم.»

بخش بعدی صحبت های منتظر محمد درباره علی عدنان کاپیتان تیم ملی عراق است که او نیز در مس حضور دارد. منتظر گفته است: «بسيار خرسند هستم از حضور فردی كه مثل برادر بزرگ براي من است، کاپیتان علی عدنان ستاره بزرگ.»

منتظر محمد در پایان افزود: «انشاالله كه تيم موفق باشد و انشاالله در كسب نتايج مثبت با تيم به همراه همبازيانم سهيم باشم».