به گزارش "ورزش سه"، باشگاه یوونتوس در ابتدای تابستان به بونوچی اعلام کرد که دیگر جایی در این تیم ندارد و باید به دنبال پیدا کردن باشگاه جدیدی برای خودش باشد. 

این ستاره ایتالیایی که سال‌ها در ترکیب یووه حضور داشت و بازوبند کاپیتانی این تیم را هم به بازو می‌بست از این تصمیم چندان راضی نیست اما به نظر می‌رسد که چاره دیگری جز پذیرش آن ندارد. 

در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره مقصد احتمالی او برای فصل آینده به گوش رسیده اما این بازیکن هنوز با هیچ باشگاهی به توافق نرسیده و مذاکرات برای انتخاب باشگاه جدید همچنان ادامه دارد. 

حالا آلفردو پدولا، خبرنگار ایتالیایی، مدعی شده که لاتزیو پیشنهادی را برای جذب او ارائه کرده و مذاکرات برای رسیدن به توافق نهایی آغاز شده است. هنوز توافقی بین این باشگاه با یوونتوس و نمایندگان بونوچی حاصل نشده است اما انتظار می‌رود که این اتفاق خیلی زود رخ دهد. 

1909328

بونوچی حتی در تور پیش فصل یوونتوس که در آمریکا برگزار شد هم جایی در فهرست مکس آلگری نداشت و حالا در انتظار پیشرفت مذاکرات با لاتزیو است تا هرچه زودتر تکلیفش برای فصل آینده مشخص شود. 

او فصل پیش در 26 بازی در تمامی رقابت‌ها برای یوونتوس به میدان رفت اما آلگری تصمیم گرفت که در فصل جاری این بازیکن را در فهرست مازاد قرار دهد. 

این مدافع ایتالیایی در چند هفته اخیر پیشنهادهایی از چندین باشگاه از جمله فیورنتینا، یونیون برلین و چند تیم از لیگ ترکیه دریافت کرد اما اولویت او ادامه حضور در ایتالیا است و به همین دلیل لاتزیو گزینه خوبی برایش به حساب می‌آید.