به گزارش "ورزش سه"، سانه در جریان پیروزی 0-1 بایرن مونیخ برابر آگزبورگ در روز شنبه در ترکیب این تیم قرار داشت و با حرکاتی که پس از تعویضش در دقیقه 65 انجام داد بار دیگر به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. 
این بازیکن به جای دست دادن با مربی‌اش در کنار زمین و نشستن روی نیمکت به سمت رختکن رفت و این ناگلزمان بود که به سوی بازیکنش رفت تا با او دست داده و او را راهی کند. 
این مربی آلمانی درباره این اتفاق گفت:« من از این موضوع عصبانی نیستم. دست دادن برای من موضوع مهمی به حساب نمی‌آید. من واقعا اهمیتی برای این موضوع قائل نیستم. اگر من هم تعویض شده بودم مطمئنا مربی تیمم را  در آغوش نمی‌گرفتم و بگویم عجب مربی بزرگی هستی! من هم عصبانی می‎‌شدم.»
او با اشاره به توانایی‌های سانه اظهار داشت:« او می‌داند که می‌تواند بهتر از دو بازی قبلی بازی کند. او همیشه لحظاتی را در فوتبالش داشته که همه چیز عالی پیش نرفته است اما نیم فصل اول بسیار خوبی را سپری کرده که همه چیز با ثباتی عالی پیش رفته است. او بار دیگر به این شرایط برمی‌گردد. من کاملا از او حمایت می‌کنم و نهایت همدردی را با او دارم.»
سرمربی بایرن با تمجید از ویژگی‌های شخصیتی این بازیکن اضافه کرد:« من علاقه بسیاری به سبک شخصیتی سانه دارم. او کسی است که نظراتش کمی متفاوت است چون کاریزمایی دارد که نمی‌توانید تعبیر درستی از آن داشته باشید. سانه بسیار بامزه و سرشار از زندگی است. با این حال او برای بازی نیاز به انگیزه دارد و کسی نیست که خودش پیش قدم شود.»
حالا باید دید که آیا ناگلزمان در بازی حساس روز سه‌شنبه که دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر ویارئال است از این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده خواهد کرد یا خیر.