به گزارش "ورزش سه"، برد خفیف 1-0 منچستر یونایتد مقابل ولورهمپتون، نگرانی هواداران درباره خط هافبک این تیم را افزایش داد. به خصوص که ولوز بارها در طول این بازی از شکاف خط میانی شیاطین سرخ برای نفوذ استفاده کرد.

منچستریونایتد در تلاش است تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، یک هافبک میانی به تیمش اضافه کند، به همین منظور این تیم در حال بررسی دو گزینه است؛ آمادو اونانا از اورتون و سفیان امرابط شاگرد سابق اریک تن هاخ و بازیکن حال حاضر فیورنتینا.

با این حال ریو فردیناند، مدافع سال‌های نچندان دور منچستریونایتد معتقد است که امرابط به مراتب گزینه بهتری است و اونانا را به مروان فلینی، بازیکن سابق منچستر تشبیه کرده است.

فردیناند در صحبت‌هایش درباره گزینه‌های احتمالی یونایتد گفت:"یک جایگزین بهتر برای اسکات مک تومینای؟ به من بگویید که اونانا چه چیزی دارد؟ او یک بازیکن پا به توپ نیست، یک تخریبگر نیست، او هیچکدام از ویژگی‌هایی که تن هاخ از یک هافبک می‌خواهد را ندارد.

1910038

از نظر من اونانا ویژگی‌های خوبی دارد اما خرید او برای منچستر، تکرار اشتباه خرید فلینی است. فلینی هم ویژگی‌های مثبت زیادی داشت اما برای منچستریوناتد موفق عمل نکرد. آیا اونانا قرار است بهتر از فلینی باشد؟ نه! امرابط خیلی بازیکن بهتری است. من اولین بازی اونانا در مقابل استون ویلا را از نزدیک دیدم. او ویژگی‌های خوبی دارد. او مانند فلینی می‌تواند وارد محوطه شود و گلزنی کند. اما او به اندازه کافی خوب نیست و توانایی‌های لازم را ندارد."

بعد از جدایی فرد و پیوستن او به فنرباغچه، منچستر به طور جدی به دنبال خرید امرابط است. خود این بازیکن نیز به شیاطین سرخ چراغ سبر نشان داده است.

فیورنتینا 35 میلیون یورو برای هافبک تیمش میخواهد و باید دید که آیا منچستر این مبلغ را برای خرید شاگرد سابق تن هاخ پرداخت می‌کند یا خیر؟