به گزارش ورزش‌سه،  دو تیم پیکان و گل گهر سیرجان در شرایطی به این مسابقه رسیده‌اند که در هفته اول مسابقات عملکرد قابل قبولی مقابل تیم‌های فولاد خوزستان و نساجی مازندران ارائه کردند. شاگردان خطیبی در قائمشهر با ارائه یک بازی امیدوارکننده با یک امتیاز به تهران برگشتند و در سوی مقابل گل گهر با پیروزی ۳ بر صفر مقابل فولاد خوزستان برای مدعیان قهرمانی خط و نشان کشید. این مسابقه‌ای است که گل گهری‌ها با اندیشه کسب پیروزی به آن گام گذاشته‌اند و در سوی دیگر رسول خطیبی و تیم جوانش هم به دنبال کسب امتیازات کامل از آن هستند.

تقویم  سه‌شنبه ۲۴ مرداد

سوت داوران: عباس راکی، محمد هاشمی نسب، رحیم حاجی پور، محمدرضا تارخ ناظر: رضا سخندان


پیکانترکیب پیکان 

 ایمان صادقی، امیرحسین صدقی، ایمان اکبری، دانیال جهانبخش، امیر طاهر، منصور باقری، علی زارع، سامان نریمان جهان، رضا غندی‌پور، جواد آزاده و ابراهیم صالحی 

گل گهرترکیب  گل گهر سیرجان

 اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، مهران گلزاری، علی اصغر عاشوری، عرفان شهریاری، مهدی ممی‌زاده، مسیح زاهدی، احمدرضا زنده روح و بایناما


حواشی

بولت تراکتورعلاوه بر امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی دو دستیار او یعنی مانیکونه و آندرانیک تیموریان  با حضور در ورزشگاه بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

1910126
1910127

بولت تراکتوررضا عنایتی سرمربی تیم المپیک ایران هم در استادیوم دستگردی حضور دارد و این بازی را زیر نظر گرفته است.
بولت پرسپولیسپیش از شروع مسابقه باشگاه پیکان برای مدافع فصل گذشته خود سامان فلاح که در پنجره تابستانی به گلگهر پیوسته, مراسمی گرفت و از این بازیکن تقدیر و تشکر کرد.
بولت پرسپولیسعلیرضا کوشکی وینگر چپ تیم فوتبال گل گهر به دلیل مصدومیت فرصت حضور در این مسابقه را از دست داده است.