به گزارش "ورزش سه" محمدرضا اخباری که در این فصل از تراکتور جدا شده و به سیرجان آمده در دو بازی ابتدایی فصل نمایش خوبی درون دروازه گل گهر داشته است. او در بازی هفته اول برابر فولاد خوزستان توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد. 

امشب و در دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر گل گهر میهمان پیکان بود و در نهایت بازی دو تیم بدون گل مساوی شد. عملکرد اخباری در این بازی و اینکه دروازه‌اش را بسته نگه داشت هرچند نتوانست برد را برای تیمش به همراه بیاورد، اما کسب یک امتیاز خارج از خانه برای تیمی که با تغییرات اساسی در ترکیب و روی نیمکت مواجه شده نمی‌تواند نتیجه بدی باشد. 

1910216

محمدرضا اخباری در پایان فصل گذشته بعد از هفت سال حضور در تراکتور و با وجود محبوبیت بالایی که روی سکوها داشت از این تیم جدا شد و به گل گهر پیوست. این دروازه‌بان سی ساله که تجربه یک بازی ملی را هم دارد در این فصل با انگیزه زیادی به گل گهر آمده است و البته یک رقیب جدی هم مثل محسن فروزان روی نیمکت دارد. با این حال عملکردش به گونه‌ای بوده که ماریوس اوزینیدیس دروازه را در دو بازی ابتدایی به او سپرده و به نظر اخباری هم فعلا نتیجه اعتمادش را داده است.

عکس:حامد عراقی