به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی، سرمربی تیم ملی امید، که امروز برای تماشای بازی پیکان و گل‌گهر به ورزشگاه دستگردی رفته بود پاسخگوی سوالات مختلف خبرنگاران شد. او در مورد شرایط سخت گرفتن بازیکن از باشگاه‌ها گفت: اول فصل یک مقدار شرایط برای همه باشگاه‌ها سخت بود اما با صحبت‌هایی که انجام دادیم مطمئنا همه به ما کمک می‌کنند تا تیم کشورمان در رده امید هم نتیجه بگیرد.

عنایتی راجع به اینکه نام‌هایی مثل پیام نیازمند برای حضور در مسابقات هانگژو مطرح شده بود گفت: ما از تیم‌هایی که در باشگاه‌های آسیا هستند نمی‌توانیم به هیچ وجه بازیکن بگیریم. متاسفانه ما از سه نماینده لیگمان نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. سعی کردیم دو بازیکن از لیگمان انتخاب کنیم که واجد شرایط باشند و بتوانند در هانگژو به ما کمک بکنند. نزدیک بودن بازی‌های ازبکستان و هانگژو کار ما را سخت می‌کند و باید از همه ظرفیتمان استفاده کنیم و باشگاه‌ها هم باید همکاری کنند. یک ماه سختی داریم و ان‌شاءالله با هم تعامل داشته باشیم تا اتفاق خوبی بیفتد. یک مقدار صبر کنید تا نهایی شود و اسامی را اعلام می‌کنیم‌.

ویدئو: 307898

او در مورد تجربه‌های تلخ دوره‌های گذشته در بازیکن ندادن تیم‌ها گفت: جلسات متعددی را داشتیم. فدراسیون صحبتی را با همه باشگاه‌ها انجام داده که اتفاقات تلخ گذشته تکرار نشود و این اتفاق در دوره‌های گذشته به تیم امید لطمه نزند. می‌دانم برای باشگاه‌ها هم سخت هست ولی باید همکاری کنند تا با تمام نیرویمان در هر دو جام شرکت کنیم.

او در مورد خبری مبنی بر تمرین تیم امید در مشهد با توجه به وضعیت چمن گفت: ما فکر نمی‌کنم مشهد برویم ولی سه چهار روزی که می‌خواهیم تمرین کنیم قبل از سفر به سمت ازبکستان، سعی می‌کنیم زمین مناسبی فراهم کنیم. من تازه رسیده‌ام و وضعیت چمن را ندیدم.