دوران این ملی پوش اسپانیایی در اتحاد به سر آمده است و در صورت موافقت با پیشنهاد رسیده، راهی عربستان خواهد شد

طرفداری | با پیوستن یوشکو گواردیول به منچسترسیتی، جدایی آیمریک لاپورت از اتحاد قطعی به نظر می‌رسد. آرسنال به جذب این مدافع ۲۹ ساله علاقه نشان داده است اما سیتیزن‌ها نمی‌خواهند بازیکن دیگری را به رقیب مستقیم خود در راه قهرمانی بفروشند. النصر عربستان نیز در مورد جذب این بازیکن با آبی‌های شهر منچستر مذاکره کرده و توافقاتی نیز صورت گرفته است.

به گزارش دیوید اورنستین از اتلتیک، منچسترسیتی پیشنهاد النصر عربستان برای جذب آیمریک لاپورت را پذیرفته است و گمان می‌رود لاپورت نیز از احتمال انتقال به عربستان استقبال می‌کند. این مدافع 29 ساله سال گذشته دقایق بازی مورد انتظار خود را در منچسترسیتی به دست نیاورد و تنها 12 بازی در لیگ برتر انجام داد. او در جریان پیروزی هفته اول لیگ برتر مقابل برنلی نیز در اواخر بازی به عنوان یار جانشین به میدان آمد. هنوز دو سال از قرارداد لاپورت با منچسترسیتی باقی مانده است. 

النصر تا به حال سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ، سکو فوفانا و الکس تلس را در تابستان پر هزینه لیگ عربستان به خدمت گرفته است. آنها همچنین در دسامبر سال گذشته با کریستیانو رونالدو، پس از جدایی از منچستریونایتد، قرارداد امضا کرده‌اند.