به گزارش "ورزش سه"، انتقال عثمان دمبله به پی اس جی چند روز پیش رسمی شد. پاریس با دمبله از دو هفته پیش به توافق رسیده بود ولی رسمی شدن انتقال به دلیل اختلاف مالی دمبله با بارسا به تعویق افتاد.

1910392

طبق قرارداد دمبله با بارسا، نیمی از رقم انتقال 50 میلیون یورویی به دمبله می رسید. از این رقم 15 میلیون به خود بازیکن و 10 میلیون یورو نیز به موسی سیسوکو، ایجنتش، تعلق داشت اما بارسلونا بر سر پرداخت 10 میلیون یورو به سیسوکو مخالفت کرد. همین قضیه باعث شد تا انتقال دمبله چند رو به تاخیر بیفتد و در نهایت چون بازیکن برای جدایی عجله داشت، حاضر شد شرایط بارسا را قبول کند.

1908489

به این ترتیب بارسا 35 میلیون یورو از رقم انتقال دمبله را برای خود برداشت و 15 میلیون یورو را به دمبله داد. قرار شد حق ایجنت دمبله را خود بازیکن پرداخت کند.

 همین 10 میلیون یورو در قضیه فرپلی مالی بارسا نقش بسیار مهمی داشت و لالیگا آن را جزو دارایی های باشگاه حساب کرد تا کار ثبت قرارداد بازیکنان جدید و تمدیدی های بارسلونا با مشکل مواجه نشود.

دمبله نیز به هدف خود که انتقال سریع به پی اس جی بود رسید و انتظار می رود در بازی پیش رو برابر تولوز از ابتدا به میدان برود.