به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه‌شنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی خود میزبان چلسی خواهد بود. 
نکته جالب این بازی این است که چلسی برای اولین بار در تاریخ رقابت‌های اروپایی قرار است در این ورزشگاه تاریخی و جذاب به میدان برود. 
این دو تیم فصل گذشته نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان روبروی یکدیگر قرار گرفتند اما رئال مادرید در حال بازسازی ورزشگاه برنابئو بود و به همین دلیل در ورزشگاه آلفردو دی استفانو از این تیم میزبانی کرد. 
چلسی تنها باشگاه بزرگ اروپایی است که پیش از این هرگز فرصت بازی در برنابئو را به دست نیاورده و حالا باید برای جبران شکست 1-3 در دیدار رفت در ورزشگاه استمفوردبریج قدم به این بازی بگذارد. 

 


تنها تیمی که موفق شده علیرغم شکست در دیدار رفت، نتیجه را در بازی برگشت به سود خودش تغییر داده و راهی مرحله بعدی شود آژاکس بوده که در فصل 19-2018 موفق شد در بازی برگشت با نتیجه 1-4 برابر رئال به پیروزی رسیده و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. 
اکثر تیم‌های بزرگ اروپایی معمولا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید به مشکل می‌خورند اما هیچ یک به اندازه بایرن مونیخ در مادرید به دردسر نیفتاده‌اند. این تیم  مجموعا 13 بار در پایتخت اسپانیا به مصاف رئال رفته و تنها دو بار در سال‌های 2000 و 2001 موفق به کسب پیروزی شده است. 
این موضوع درباره یوونتوس هم صدق می‌کند و این باشگاه ایتالیایی مجموعا 9 بازی در ورزشگاه خانگی رئال مادرید برابر این تیم انجام داده که از این بین تنها سه پیروزی نصیب آنها شده است.