به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی پس از کمک به اینتر میامی برای راهیابی به فینال لیگزکاپ به سوژه عناوین اصلی اخبار در قاره آمریکا تبدیل شده است.

این ستاره آرژانتینی بار دیگر گلزنی کرد و تیمش با پیروزی 4-1 مقابل فیلادلفیا، در فینال با نشویل اس‌سی در روز شنبه بازی می‌کند.

در حالی که مسی در اولین فصل حضورش در لیگ حرفه‌ای آمریکا درخشش قابل توجهی داشته، به نظر می‌رسد که این هیجان ممکن است به همین جا ختم نشود.

1910835

طبق گزارش هوگه بالاسونه از نشریه TyC اسپورتس آرژانتین، مسی و اینتر میامی برای شرکت در دوره بعدی کوپا لیبرتادورس دعوت شده‌اند.

گفته می‌شود که چیکی تاپیا، مدیر اجرایی فوتبال آرژانتین و رئیس فعلی اتحادیه فوتبال آرژانتین، این پیشنهاد رسمی را ارائه کرده که باعث می‌شود مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا در این رقابت‌ها شرکت کنند.

در حالی که حضور اینترمیامی در این مسابقات به دلیل تقویم رقابت‌های این باشگاه کار آسانی نیست اما این احتمال همچنان وجود دارد.

تاپیا در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازی مسی در کوپا لیبرتادورس گفت:"بی‌تردید مسئولان درباره برگزاری مسابقات مشترک صحبت می‌کنند تا فوتبال آمریکای جنوبی همچنان با فوتبال اینجا همسو شود. این چیزی نیست که برخی افراد فکر می‌کنند اما برای کونمبول بسیار مهم است. دومینگز، رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکا جنوبی، همیشه با خنده می‌گوید که قبلاً دو جام به لئو داده است و جام بعدی می‌تواند لیبرتادورس باشد."