در واکنش به مصاحبه اخیر کامبیاسو، ژائو کانسلو پیراهن خود را برای او ارسال کرد و با واکنش مدافع-هافبک ایتالیایی همراه بود. 

آندره آ کامبیاسو پس از درخشش در پیش فصل، جایگاه ویژه ای نزد مکس الگری و هواداران یوونتوس پیدا کرده و با وجود علاقه دیگر تیم ها، مدیران بیانکونری او را در تورین نگه داشتند. 

تابستان گذشته یوونتوس برای خرید کامبیاسو 8/8 میلیون یورو به جنوا پرداخت کرد اما بلافاصله او را به بولونیا قرض داد و بابت 1 سال قرارداد قرضی 2 میلیون یورو دریافت کرد. در این فصل او قرار است با توجه به توانایی بازی با دو پا، به خطوط کناری مکس الگری کمک کند و گفته می شود در حال حاضر او جلوتر از کوستیچ می تواند بازیکن اصلی یوونتوس باشد. 

در مصاحبه هفته اخیر، آندره آ کامبیاسو در مورد الگوهایش در فوتبال گفته بود قبلا هافبک بازی می کرده اما از زمانی که به عنوان مدافع و وینگ بک کناری توپ می زند، بازی های ژائو کانسلو را دنبال می کند.

ژائو کانسلو که سابقه بازی در یوونتوس را دارد، به همین دلیل بی خبر پیراهن خود را برای کامبیاسوی جوان ارسال کرد و او در باشگاه یوونتوس پس از باز کردن بسته و دیدن پیراهن بازیکن پرتغالی، بسیار شوکه شد.