هیچ کس متوجه نشد چرا یحیی گل محمدی، علی نعمتی را به دفاع چپ برد

کادرفنی پرسپولیس در اقدامی عجیب فقط 24 دقیقه از علی نعمتی در دفاع چپ بهره برد.

به گزارش طرفداری، با اعلام ترکیب دیروز پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی مشخص شد پرسپولیس باز هم در خط دفاعی دچار تغییر شده و با صلاحدید یحیی گل محمدی این بار علی نعمتی به عنوان دفاع چپ جانشین سعید آقایی شده است.

اما موضوع اینجاست این تصمیم فقط 24 دقیقه دوام آورد و پس از مصدومیت فرشاد فرجی همه چیز تغییر کرد. به گونه ای که پیش بینی می شد یحیی با هدفی خاص نعمتی را دفاع چپ کرده پس از او در همان منطقه بهره برده و سیدجلال حسینی را جانشین فرشاد فرجی مصدوم می کند اما نه تنها سیدجلال تعویض نشد بلکه علی نعمتی هم به دفاع وسط برگشت تا مشخص شود جابجایی ها در ترکیب خط دفاعی پرسپولیس بی دلیل تر از آن است که بشود فکر کرد وگرنه از هیچ توجیهی نمی توان برای استفاده نعمتی در دفاع چپ و بعد از آن بازگرداندن او به دفاع میانی استفاده کرد مگر این که سیدجلال حسینی آن قدر ناآماده بوده که قادر نبوده روز قبل بازی کند. تئوری که با توجه به شناختی که از سیدجلال حسینی وجود دارد بسیار بعید و در حد محال است.

به هر روی نه یحیی گل محمدی در این خصوص حرفی زد و نه سوالی از او در این خصوص پرسیده شد اما هنوز مشخص نیست چرا نعمتی در دفاع چپ بازی کرد و اصلا چرا 24 دقیقه؟