به گزارش "ورزش سه"، استیو پریش، رئیس کریستال پالاس فاش کرد که مایکل اولیسه پیشنهاد چلسی را رد کرده و با این باشگاه قراردادی 4 ساله امضا کرده است.

انتظار می‌رفت وینگر 21 ساله پس از اینکه آبی‌ها بند آزادسازی او را فعال کردند، به استمفوردبریج نقل مکان کند، اما او تصمیمش را تغییر داد.

1911142

پریش در یک پست اینستاگرامی نوشت: "من کاملاً خوشحالم که اولیسه تصمیم گرفت آینده خود را به باشگاه فوتبال کریستال پالاس متعهد کند و امروز بعد از ظهر قراردادی 4 ساله جدید با باشگاه امضا کرد."

روی هاجسون، سرمربی کریستال پالاس، افزود: "این بهترین خبری است که می‌توانیم داشته باشیم. این تصمیم او [اولیسه] بود. باید به استیو پریش و [مدیر ورزشی] داگی فریدمن به خاطر یک کار فوق العاده تبریک بگویم."

گفته می‌شود که اولیسه طبق قرارداد جدیدش هفته‌ای 115 هزار یورو دستمزد دریافت می‌کند. این خبر پس از آن منتشر شد که چلسی علاقه زیادی به خرید این بازیکن داشت. البته مدیران باشگاه پالاس از رفتار چلسی برای مذاکرات غیرحرفه‌ای با این بازیکن 21 ساله ناراحت شده بودند.  

1911143

چلسی که در 14 ماه مالکیت تاد بوهلی، بیش از یک میلیارد یورو برای جذب بازیکنان جدید خرج کرده بند آزادسازی این بازیکن را در صورتی که پالاس بی‌خبر بود، فعال کرد.

در این باشگاه نگرانی‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه چلسی برای خرید اولیسه، قوانین و آداب نقل و انتقالات را نقض کرده است. آن‌ها قصد داشتند از این بابت علیه چلسی شکایتی را مطرح کنند. اما اولیسه اکنون در این تیم ماندنی شده است. او در سال 2021 با قراردادی 5 ساله‌ از ردینگ به پالاس ملحق شده بود.