هنوز مشخص نیست باشگاه پرسپولیس تصمیمی برای جریمه بازیکنان و کادرفنی خواهد داشت یا نه

با حذف پرسپولیس از جام حذفی پیش بینی می شود درصدی از قرارداد بازیکنان و کادرفنی کسر شود.

به گزارش طرفداری، یکی از تکراری ترین صحبت هایی که طی دو فصل گذشته از زبان بازیکنان و مربیان پرسپولیس در رسانه ها مطرح شد بحث پاداش ها بوده و این که آن ها به واسطه چند پیروزی که کسب کرده اند از باشگاه مبالغی را به عنوان پاداش طلبکارند.

اوج این انتقادها در فصل جاری صورت گرفت که اگرچه پرسپولیس در رتبه دوم جدول بود و مطرح شدن پاداش در شرایطی که این تیم طی چند سال گذشته صدرنشین بوده کمی عجیب و غریب به نظر می رسید اما همواره می شنیدیم و می خواندیم بازیکنان و مربیان پرسپولیس از پرداخت نشدن پاداش چند پیروزی خود ناراحت بوده و حتی گل محمدی و مطهری در چند نوبت این موضوع را در نشست های خبری خود مطرح کردند.

در این میان در باشگاه هایی که پاداش پیروزی پرداخت می شود معمولا رسم به جریمه کردن بازیکنان و کادرفنی در صورت شکست و ناکامی در تورنمنت های مختلف نیز وجود دارد و بر همین اساس باید دید رضا درویش در جایگاه مدیرعامل پرسپولیس به جریمه کردن مجموعه تیم اعتقادی دارد یا نه.

به نظر می رسد با توجه به حذف یحیی و شاگردانش از جام حذفی باشگاه می تواند بخشی از قراردادها را کسر کند و باید دید در قراردادی که بین باشگاه و مربیان و بازیکنان منعقد شده بندی برای جریمه آن ها در نظر گرفته شده یا باشگاه فقط ملزم به پرداخت پاداش بوده است!