هافبک کروات چلسی می گوید برای دیدار فردا شب تیمش در لیگ قهرمانان انگیزه بالایی دارد.

متئو کواچیچ می گوید از بچگی از تماشای بازی لوکا مودریچ لذت می برده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه چلسی، از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، چلسی فردا شب در سانتیاگو برنابئو مقابل رئال مادرید صف آرایی خواهد کرد. به همین خاطر متئو کواچیچ، هافبک کروات باشگاه چلسی در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. صحبت های توخل را در ادامه می خوانید:

عوض کردن نتیجه

بهترین بازی مان را نداشتیم و نتیجه خوبی نگرفتیم اما امید داریم و انگیزه زیادی داریم تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

سختی نیمکت نشینی

فرقی نمی کند مقابل چه تیمی قرار بگیرید، بازی نکردن همیشه سخت است اما مربی کسی است که همیشه ترکیب تیم را تعیین می کند و متاسفانه نمی شود 22 بازیکن انتخاب کرد.

مودریچ

متوقف کردن او کار سختی است زیرا مودریچ بازیکن فوق العاده ای است. او را ستایش می کنم چون وقتی بچه بودم برای دیناموزاگرب، تیم محبوب من بازی می کرد. حالا با هم دوست هستیم و بیش از گذشته او ا ستایش می کنم. او همیشه به خوبی الانش بوده است. تا جایی که می دانم او در 5 یا 6 سال اخیر در همین سطح بوده است. او فوتبال را دوست دارد و هر روز رفتاری حرفه ای دارد. دیدن و بازی مقابل او حس خوبی دارد. همیشه ترجیح می دهم در تیم من باشد. 

افت بعد از بازی های ملی

برگشت به فوتبال باشگاهی بعد از بازی های ملی هیچوقت آسان نیست اما این نمی تواند بهانه باشد. جلسه خوبی در این مورد داشتیم و باعث شد اعتماد به نفسمان بیشتر شود.

کامبک های الهام بخش

بازی های زیادی وجود دارد. از جمله وقتی که دو بر صفر عقب بودیم و در برنابئو کامبک زدیم و سه بر صفر پیروز شدیم. چلسی مقابل ناپولی هم همین طور است. آنها سه بر یک عقب بودند و کامبک زدند. فوتبال همیشه پر از سورپرایز است و باید بیش از 100 درصد توانمان را بگذاریم.