به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا شب در یک بازی سرنوشت ساز میزبان ویارئال خواهد بود. شاگردان یولیان ناگلزمان در بازی رفت با یک گل از حریف اسپانیایی خود شکست خوردند و برای صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان محکوم به پیروزی با اختلاف دو گل در بازی فردا شب هستند.

مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ، در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل ویارئال گفت: "ما شخصیت هایی در تیم داریم که جاه طلبی های بزرگی دارند. از عملکردمان بیشتر از نتیجه هفته گذشته ناراضی بودیم. بهترین بخش این بود که فقط 1-0 باختیم. همه چیز هنوز در دستان ماست.

ما بازیکنان باتجربه زیادی داریم که سال هاست اینجا بازی می کنند. ما کمبود رهبری نداریم، این جای بحث ندارد. ما زیاد صحبت می کنیم و می خواهیم دائما بهبود پیدا کنیم. من برای فردا هیجان زده هستم. البته من مشتاقانه منتظر چنین بازی هایی هستم زیرا بازی های برجسته ای هستند. این لیگ قهرمانان است، همیشه یک رقابت ویژه برای ما است. ویارئال تیمی است که می تواند به خوبی با ما مقابله کند. می‌خواهیم فردا بهترین چهره خود را نشان دهیم و هواداران را پشت سر خود داریم."

نویر در ادامه به دفاع از ناگلزمان پرداخت و گفت: "مربی کاملاً روی بازی متمرکز است. او سعی می کند ما را به بهترین شکل ممکن آماده کند، مخصوصاً به لحاظ تاکتیکی. او فوتبال را زندگی می کند و بسیار متمرکز است."

انتقادات از لروی سانه: "او اغلب نشان می دهد که کلاس بین المللی دارد. همیشه فراز و نشیب هایی برای یک بازیکن وجود دارد و فردا فرصتی برای همه ما برای اثبات خودمان است. ما مشتاقانه منتظر بازی هستیم."