چکش‌ها حاضر نیستند با مبلغی کمتر از ۸۵ میلیون پوند هافبک خود را به فروش برسانند

طرفداری | خواسته‌های زیاد وست‌هم برای فروش لوکاس پاکتا، باعث توقف مذاکرات دو باشگاه شده است. منچسترسیتی برای خریدی ۶۰ تا ۷۰ میلیون پوندی آماده شده بود و به نظر می‌رسید که هافبک برزیلی نیز از تجربه کار کردن با پپ گواردیولا استقبال می‌کند اما چکش‌ها برای فروش پاکتا مبلغی بیش از ۸۰ میلیون پوند درخواست کرده‌اند.

در گزارش اسکای اسپورت که فابریتزیو رومانو نیز تائید کرده است، مذاکرات میان دو باشگاه از طرف منچسترسیتی متوقف شده است. البته ایجنت‌ها تلاش می‌کنند تا این انتقال انجام شود اما به گفته منابع به احتمال ۹۰ درصد این معامله انجام منتفی شده است. در واقع وست‌هم نمی‌خواهد پاکتا را در تابستان امسال بفروشد حتی اگر پیشنهاد مناسبی داشته باشد. آنها احساس می‌کنند زمان کافی برای جذب بازیکن جانشینی که بتواند از لحظه حضور در باشگاه در ترکیب اصلی به میدان برود، در اختیار ندارند.

در قرارداد پاکتا بند فسخ ۸۵ میلیون پوندی وجود دارد اما تنها در تابستان آینده قابل فعال‌سازی است و وست‌هم نیز قصد ندارد هافبک ۲۵ ساله خود را با مبلغ پایین‌تری بفروشد. با این حال، رد کردن پیشنهاد سیتیزن‌ها برای این بازیکن بسیار دشوار است، زیرا فرصت کار با پپ گواردیولا وجود دارد. چکش‌ها پیش از این در پنجره امسال کاپیتان و هافبک خود را با ۱۰۵ میلیون پوند به آرسنال فروخته‌اند و نمی‌خواهند یکی دیگر از ستون‌های خط میانی خود را از دست بدهند.

paqueta