سرمربی بایرن مونیخ گفت تیمش باید مقابل ویارئال، زشت و محکم بازی کند

پس از شکست 1-0 بایرن مونیخ مقابل ویارئال، باواریایی‌ها در بازی برگشت برای جبران خواهند جنگید تا بتوانند راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند.

طرفداری | در چارچوب دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب بایرن مونیخ و ویارئال از ساعت 23:30 به وقت تهران در آلیانتس آرنا مقابل هم قرار می‌گیرند. به گزارش وب‌سایت بایرن مونیخ، یولیان ناگلزمان سرمربی باواریایی‌ها در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران شد:

همیشه در بازی‌های مهمی این فصل نتیجه گرفته‌ایم و فردا هم می‌خواهیم این کار را انجام دهیم. در شرایط کنونی، احساس فشار داشتن عادی است. الماس، تحت فشار شکل می‌گیرد. امیدواریم فردا بتوانیم یک نمایش درخشان داشته باشیم. ویارئال تیمی است که دفاعش در لالیگا بالاتر بازی می‌کند. آن‌ها از نظر بدنی وضعیت خوبی دارند. فردا باید از نظر بدنی و تهاجمی تمام تلاش‌مان را انجام دهیم. 

نشست خبری مانوئل نویر: خوشبختانه 1-0 به ویارئال باختیم و سرنوشت در دست خودمان است

  • سرمربی بایرن مونیخ درباره‌ی الزامات مسابقه فردا شب تیمش برابر ویارئال گفت:  

فردا باید شدت بازی بالاتری داشته باشیم. ویارئال در بازی اول توانست خودش را از زیر پرس‌ها آزاد کند. اعمال فشار برای بازپس‌گیری سریع توپ ضروری خواهد بود و باید فردا در این جنبه از بازی، خیلی خوب باشیم. نباید به ویارئال فرصت نشان دادن توانایی‌هایش را بدهیم. باید فوتبالی کثیف بازی کنیم؛ یعنی مرتکب خطاهای تاکتیکی شویم چون مقابل تیمی چون ویارئال، رعایت این جنبه لازم است. باید ویارئال را بابت فرصت‌سوزی‌هایی که در بازی رفت داشت، تنبیه کنیم اما بیش از حد نباید حرف بزنیم و باید به حرف‌هایمان عمل کنیم. همه افراد تیم باید کم‌تر حرف بزنند و مسئولیت بیش‌تری بپذیرند. در خانه ویارئال بازی خیلی بدی انجام دادیم و آن‌ها بهترین بازی خودشان را داشتند. هیچ‌یک از ما در حال حاضر در اوج نیستیم اما فرم ما عادی است و خیلی هم بد نیستیم.  

  • ناگلزمان درباره‌ی وضعیت آمادگی بازیکنانش هم صحبت کرد: 

زوله بیمار است و چهار روز دور از تمرینات تیم خواهد بود. او آنفلوانزای نوع A گرفته است. چنین اتفاقی برای خودش و برای ما تلخ است. تولیسو، چوپوموتینگ و بونا سار هم مثل زوله فردا غایب خواهند بود. اگر امشب اتفاق خاصی برای بازیکنان‌مان رخ ندهد، سایر آن‌ها را در دسترس خواهیم داشت. ترکیب ابتدایی؟ از همین حالا تکلیفش مشخص است. از زابیتسر و بازی خوب او مقابل آگزبورگ راضی بودم اما فردا به بازیکنانی بازی خواهم داد که با چنین شرایطی آشنا هستند و بایرن مونیخ را خیلی خوب می‌شناسند. در خصوص سانه، باید بگویم با همه بازیکنان از جمله او صحبت کرده‌ام و درباره‌ی اتفاقات شنبه صحبتی کوتاه با یک‌دیگر داشتیم. هیچ اتفاق دراماتیکی رخ نداده است. سانه اغلب اوقات سرزنده است و کم پیش می‌آید که بی‌حوصله باشد. 

یولیان ناگلزمان و اولین چالش جدی در بایرن مونیخ؛ همیشه حمله بهترین دفاع نیست