پرسپولیس تحت هر شرایطی با دو هافبک دفاعی بازی می کند

در حالی که بسیاری از اهالی فوتبال در انتظار تعویض های شجاعانه یحیی گل محمدی برای باز کردن دروازه آلومینیوم اراک بودند اما سرمربی پرسپولیس همان طور تعویض کرد که پیش بینی می شد و خبری از تعویض های انتحاری نبود. 

به گزارش طرفداری، اولین تعویض پرسپولیس اجباری بود و سعید آقایی جانشین فرشاد فرجی شد، تعویضی که شاید می توانست به گونه دیگری رقم خورده و با حضور سیدجلال حسینی همراه شود.

اما در ادامه راه هیچ اتفاقی رخ نداد و شاید اگر پرسپولیس تیم پیروز میدان بود هم همین تعویض ها را انجام می داد. مهدی عبدی و حامد پاکدل جای دو مهاجم دیگر آمدند و رضا اسدی هم جای کامیابی نیا و صفروف هم جای رامین رضاییان.

از این رو کاملا مشخص است تعویض ها پست به پست و منطقه به منطقه انجام شده و خبری از بازی ریسکی نیست. به هر روی یکی از شاخصه های یحیی گل محمدی و کادرش از سوی منتقدان بازی محافظه کارانه است که کاملا در بازی روز قبل و دیگر بازی های بزرگ این تیم در فصل جاری و فصل های قبل مشخص است و نمی توان آن را نادیده گرفت.

وقتی تیمی در آستانه حذف شدن است دست به هر کاری می زند تا نتیجه را برگرداند اما در پرسپولیس یحیی گل محمدی روز قبل اتفاق دیگری افتاد و پرسپولیس تا سوت پایان بازی با دو هافبک دفاعی بازی کرد!