به گزارش "ورزش سه"، ژاوی از مدتی قبل به مدیران بارسلونا اعلام کرده بود که علاقه خاصی به جذب کانسلو دارد و او را در صدر فهرست بازیکنان مدنظرش در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی قرار داده بود.

این ستاره پرتغالی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته از سیتی جدا و راهی بایرن مونیخ شد، اما در این تیم هم دوام نیاورد تا بار دیگر به ورزشگاه اتحاد برگردد. درگیری او با پپ گواردیولا باعث شده که تمایلی برای ادامه حضور در جمع سیتیزن‌ها نداشته باشد.

پیش از این گفته شده بود که او با مدیران بارسا به توافق شخصی کامل رسیده و تنها رضایت منچسترسیتی مانع بین امضای قراردادش با این باشگاه است، رضایتی که ممکن است به این سادگی به دست نیاید. 

1911693

حالا اسپورت خبر داده که بارسا آخرین پیشنهاد را هم برای جذب قرضی این بازیکن با بند خرید 30 میلیون یورویی که بر اساس پاداش‌ها به بند خرید اجباری تبدیل خواهد شد ارسال کرده است.

مذاکرات در مرحله نهایی است و بارسا امیدوار است که این پیشنهاد تا 48 ساعت آینده مورد قبول سیتی واقع شود. این در حالی است که سیتی پیش از این گفته بود که بند خرید اجباری کانسلو باید 60 میلیون یورو باشد و به مبلغی کمتر از این راضی نخواهند بود.