کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با چلسی حاضر شد.

رئال مادرید سه شنبه شب با پشتوانه پیروزی 3-1 خارج از خانه در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در سانتیاگو برنابئو به مصاف چلسی می رود. آنها 90 دقیقه با نیمه نهایی رقابت ها فاصله دارند.

طرفداری | به نقل از مارکـا، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی با سابقه 3 قهرمانی در اروپا، در جواب اینکه تیمش را وابسته به کریم بنزما می دانند، گفت:

ما به بنزما متکی هستیم. همین است که هست، قرار نیست چیزی را انکار کنیم و من خیلی خوشحالم که به بنزما وابسته هستیم. این یک واقعیت است و چیز خوبی است. کریم مهاجم مدرنی است و تمام ویژگی های یک مهاجم را دارد. همه چیز، حتی در کارهای دفاعی هم شرکت می کند. او نمایانگر کاملی از این است که در فوتبال امروزی یک مهاجم باید چگونه باشد.

 جدایی از اورتون به خاطر رئال مادرید

رئال مادرید تنها تیمی بود که نمی توانستم به آن نه بگویم. اگر تیم دیگری می آمد، در اورتون می ماندم. آنجا خیلی خوب بودم. اگر رئال مادرید در پایان فصل هم از من راضی باشد، فکر می کنم مثل الان با خوشحالی به کارم ادامه خواهم داد.

هدایت تیم ملی ایتالیا

گاهی اوقات به هدایت تیم ملی ایتالیا فکر می کنم، اما در نهایت کار روزمره در باشگاه را ترجیح می دهم. در سال 2018 می توانستم راهی تیم ملی ایتالیا شوم. تا اینکه نظرم عوض شد، و دیگر هدایت تیم ملی را به عهده نخواهم گرفت. دوست ندارم سالی 3 بار کار کنم. اگر از میل کار روزمره خسته شدم، بازنشسته خواهم شد. مسلماً بخشی از کادر فنی تیم ملی بودن در جام جهانی 1994 تجربه بزرگی بود اما من کار در سطح باشگاهی را دوست دارم.

تغییر سبک چلسی

همه می دانند که بازی سختی خواهد بود، و همه چیز فراتر از پیروزی 3-1 است. مطمئناً باید سختی بکشیم و بجنگیم. با حریفی روبرو خواهیم شد که نهایت تلاش خود را برای صعود به دور بعد خواهد کرد. ترکیب تیم را هم تصمیم خواهیم گرفت. دوست داریم مثل بازی رفت عمل کنیم. باید خود را برای هر چیزی آماده کنیم، مخصوصاً برای تغییر در سبک بازی چلسی، چون برنامه آنها در دیدار رفت در لندن جواب نداد. لیگ قهرمانان اروپا تورنمنت بسیار سختی است. راهیابی به فینال و قهرمانی در آن بسیار سخت است. تجربه و شخصیت در این رقابت ها حرف اول را می زنند.

نقش کاسمیرو در تیم

کاسمیرو کیفیت و تجربه بالایی دارد و برای این باشگاه بازیکن بسیار مهمی محسوب می شود و در آینده هم همینطور خواهد بود. کاری که او در پست خود انجام می دهد... در دنیا بازیکنان زیادی مثل او نداریم. خوش شانس هستم که بازیکنانم می دانند در این نوع بازی ها چطور باید عمل کرد. فردا خونسرد نخواهند بود. امروز اما خوشحالیم که در یک چهارم نهایی هستیم.