به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی که خیلی ها او را بهترین فوتبالیست تاریخ می دانند پس از انتقال به اینتر میامی تنور فوتبال باشگاهی امریکا را داغ کرده است. بسیاری از هواداران فوتبال از نقاط مختلف امریکا صدها دلار هزینه می کنند تا فقط برای 90 دقیقه در ورزشگاه حاضر شده و نمایش این فوق ستاره را از نزدیک تماشا کنند.

آنها پاداش این تلاش خود را با بازی های زیبای لیونل مسی گرفته اند. کاپیتان آرژانتین در 6 بازی نخست خود برای اینترمیامی 9 گل به ثمر رسانده و این تیم را به فینال لیگز کاپ رسانده است. حفظ امنیت مسی در چنین شرایطی یکی از بزرگترین دغدغه های اینترمیامی است.

1912464

این باشگاه یک محافظ ویژه برای ستاره مشهور خود استخدام کرده که مثل سایه عمل کرده و حتی یک لحظه از مسی دور نمی شود. او حتی در حین بازی نیز وظیفه دارد تا مسی را زیر نظر بگیرد و حرکاتش در کنار زمین که مثل یک کمک داور خط طولی را به سرعت می پیماید توجه کابران در شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده است.

وظیفه این بادیگارد حفاظت از مسی تحت هر شرایطی است. او نباید اجازه دهد که هیچ هواداری در حین بازی از سکوها به داخل زمین پریده و به سمت فوق ستاره آرژانتینی حمله کند.

باشگاه اینترمیامی که می دانست بعد از جذب ستاره هایی چون مسی، جوردی آلبا و سرخیو بوستکس توجهات به شدت بالاتر رفته و امنیت بیشتری نیز لازم خواهد بود از مدت ها پیش تدابیر ویژه ای اندیشیده و حتی مسیر حرکت اتوبوس تیم در روزهای بازی را نیز به حالت اختصاصی در آورده است.