ستاره های جوان لیگ برتر در نقل و انتقالات لیگ بیست و سوم تصمیم گرفتند راهی تیم هایی شوند که کمتر کسی فکر می کرد بتوانند در جذب این بازیکنان موفق باشند

محمدخدابنده لو و سامان فلاح دو ستاره جوان لیگ بیست و دوم بودند که تصمیم گرفتند در فصل جدید به ترتیب پیراهن مس رفسنجان و گل گهر را به تن کنند.

به گزارش طرفداری، در لیگ بیست و دوم بازیکنان جوان بسیاری با درخشش خود سر زبان ها افتادند اما در این بین بازیکنانی همچون محمد خدابنده لو، سامان فلاح، یاسین سلمانی، محمدرضا خالدآبادی و سامان تورانیان بیشتر از سایرین مطرح شدند.

همه بازیکنان نام برده در لیگ بیست و سوم راهی تیم های جدیدی شدند، البته همچنان سرنوشت یاسین سلمانی مشخص نیست اما شایعات از توافق او با پرسپولیس خبر می دهند.

محمد خدابنده لو دو پیشنهاد جدی از پرسپولیس و سپاهان داشت اما در نهایت راهی مس رفسنجان شد. سامان فلاح از چهار قدرت لیگ ایران یعنی پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور پیشنهاد داست اما تصمیم گرفت در لیگ بیست و سوم پیراهن گل گهر را به تن کند. محمدرضا خالدآبادی و سامان تورانیان به علت اینکه شانس بیشتری برای حضور در ترکیب یک تیم مطرح داشته باشند تصمیم گرفتند راهی استقلال شوند. هر دو بازیکنان با توجه به کیفیت فنی خود می توانند با سایر بازیکنان استقلال بر سر حضور در ترکیب اصلی این تیم رقابت کنند.

اما دلیل اینکه سامان فلاح و محمدخدابنده لو به دو تیم شهرستانی رفتند چیست؟ آنها کیفیت فنی لازم را ندارند یا وسوسه شدند؟ سامان فلاح با چند باشگاه بر سر میز مذاکره نشست اما مسائلی پیش آمد که این بازیکن جوان تصمیم گرفت تا مقصد دیگری را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کند. به طبع سامان فلاح هم می توانست راهی یک تیم بزرگ شود و برای حضور در ترکیب اصلی آن تیم با سایر بازیکنان رقابت کند اما تصمیم دیگری گرفت. سامان فلاح به علت پیشنهاد مالی مناسب گل گهر این باشگاه را برای لیگ بیست و سوم انتخاب کرد.

محمدخدابنده لو نیز داستان مشابهی با سامان فلاح دارد. رقم قرارداد پیشنهادی مس رفسنجان به این بازیکن نظر خدابنده لو را چرخاند تا او برای لیگ بیست و سوم فقط از یک تیم کرمانی، راهی تیم کرمانی دیگری شود. تیم های شهرستانی خرج زیادی در بازار نقل و انتقالات می کنند اما توجه زیادی به آن نمی شود. رقم های پیشنهادی برخی تیم ها به بازیکنان جوان باعث می شود آنها هوایی شوند و تصمیمات دیگری برای ادامه دوران حرفه ای خود بگیرند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید ستاره های جوان لیگ بیست و دوم در دوره جدید چه عملکردی خواهند داشت و آیا تصمیم آنها مبنی بر ترجیح دادن پول به دوران حرفه ای و بیشتر دیده شدن درست بوده یا خیر...