اونای امری معتقد است که ویارئال برای صعود به نیمه نهایی باید بهتر از بازی رفت کار کند

امری و ویارئال می‌خواهند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

طرفداری | اتفاق عجیب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تقابل ویارئال - بایرن مونیخ مربوط می‌شد. زیردریایی زرد در دلا سرامیکا بایرن مونیخ را غافلگیر کرد و به برتری ۱-۰ دست یافت. بازی برگشت دو تیم فردا شب در مونیخ برگزار خواهد شد و باواریایی‌ها به فکر جبران شکست دور رفت و صعود به جمع چهار تیم برتر چمپیونزلیگ هستند. اونای امری پیش از دیدار حساس فردا شب، در‌ کنفرانس خبری حاضر شد و از وضعیت تیمش گفت:

دیدار فردا شرایط کاملا متفاوتی نسبت به بازی رفت خواهد داشت و پیچیده‌تر خواهد بود. عملکرد ما در بازی رفت برای تکرار موفقیت در مونیخ کافی نخواهد بود پس باید بهتر کار کنیم. نیاز داریم که در زمان دفاع به آن‌ها فشار بیاوریم و موقع حمله خطرناک‌تر از مسابقه قبلی باشیم. 

در برابر رقیبی قرار می‌گیریم که شانس بیشتری برای صعود دارد، می‌خواهد ما را شکست بدهد و قهرمان لیگ قهرمانان شود. از این موارد مطلعیم و آماده می‌شویم که در این بازی سختی بکشیم و دقایق زیادی مشغول دفاع کردن باشیم. همچنین باید بدانیم چگونه از توپ در زمان مالکیت استفاده کنیم و کیفیتمان را به کار بگیریم. 

 بازی کردن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آن هم در مونیخ اتفاق زیبایی است، اما ما نباید به صعود تا همین‌جا رضایت بدهیم. می‌خواهم که به دور نیمه نهایی صعود کنیم، اگر چه کار بسیار سختی خواهد بود.

 از جهات مختلف احترام زیادی برای بایرن مونیخ قائل هستیم. بازی بسیار سختی خواهیم داشت و باید واکنش مناسبی به آن نشان بدهیم. آن‌ها در مسابقات خانگی خود گل‌های زیادی به ثمر می‌رسانند و با خوش‌بینی برای این دیدار آماده می‌شوند. آن‌ها به ما احترام می‌گذارند اما اطلاع دارند که اگر بهترین بازیشان را ارائه کنند، شانس اصلی صعود خواهند بود.