به گزارش "ورزش سه"، قرارداد جورجیو کیه لینی با یوونتوس در تابستان سال 2023 به پایان می رسد و اخباری در مورد احتمال خداحافظی این مدافع ایتالیایی و 37 ساله از فوتبال در پایان فصل منتشر شده است. داویده لیپی، پسر مارچلو سرمربی تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 2006 که مدیر برنامه جورجیو کیه لینی است، در مورد شایعات انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید و البته احتمال رفتن موکلش به لیگ ایالت متحده در پایان این فصل صحبت کرده است.

داویده لیپی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "هنوز برای صحبت در مورد آینده این بازیکن زود است، زیرا جورجو کیه لینی روی مسابقات یوونتوس متمرکز بوده و فقط به پایان خوب در این فصل با لباس بیانکونری فکر می کند. احتمال انتقال به MLS؟ ما در مورد ورزشکاری صحبت می کنیم که در سراسر جهان شناخته شده است. در حال حاضر نمی دانم مقصد بعدی جورجو کیه لینی چه تیمی خواهد بود و او هنوز پیشنهدی ندارد. تصمیم گیری در مورد چنین بازیکنانی نیاز به زمان و صبر دارد.

انتقال احتمالی کیلیان امباپه به رئال مادرید؟ نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. اما اخیرا شاهد اتفاقات متفاوتی بوده ایم و بنابراین من مطمئن نیستم که امباپه در پایان این فصل باشگاه پاری سن ژرمن را ترک کند."

احتمال جدایی پائولو دیبالا از یوونتوس؟ امیدوارم او در ایتالیا بماند. دیبالا در آخرین بازی با کالیاری احساساتی شد و این خودش گویای همه چیز در مورد رابطه این بازیکن با یوونتوس است. امیدوارم دیبالا به خارج از کشور ایتالیا نقل مکان نکند، اما می ترسم در نهایت این اتفاق رخ دهد.