به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد ارلینگ هالند، ستاره گلزن و نروژی تابستان امسال با با بند آزادسازی 75 میلیون یورویی از دورتموند جدا شده و راهی یکی از تیم‌های بزرگ اروپایی شود. رئال مادرید، منچسترسیتی، پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا همگی علاقه‌مند به جذب ارلینگ هالند هستند و البته هنوز مقصد این ستاره آینده‌دار مشخص نشده است. اما در این میان به نظر می‌رسد مینو رایولا، مدیر برنامه مشهور و ایتالیایی خواستار دریافت کمیسیون هنگفت و خیره‌کننده‌ای برای انتقال ارلینگ هالند، مهاجم جوان دورتموند به باشگاه بعدی این بازیکن است. 

نشریه بیلد مدعی شد در این میان مدیران پاری‌سن‌ژرمن زودتر از دیگر تیم‌های بزرگ به‌صورت رسمی وارد عمل شده و برای جذب هالند اقدام کرده‌اند. آنها به مینو رایولا اطمینان داده‌اند که آماده هستند تا درخواست‌های شخصی ارلینگ هالند را برای انتقال او به فرانسه برآورده کنند. اما به نظر می‌رسد به باشگاه متمول و فرانسوی اعلام شده که باید 70 میلیون یورو به مینو رایولا بپردازند تا این انتقال نهایی شود. 

پرداخت چنین رقمی معمولا منجر به انتقال یک ستاره بزرگ می‌شود، اما پاری‌سن‌ژرمن باید این مبلغ را تنها به مینو رایولا بدهد تا ارلینگ هالند را برای فصل بعد در اختیار داشته باشد. در این میان مبلغی نیز به‌عنوان کمیسیون برای پدر این بازیکن در نظر گرفته شده تا شرایط برای تیم‌های خواهان ارلینگ هالند بسیار دشوار شود. پاری‌سن‌ژرمن ممکن است در تابستان کیلیان امباپه را از دست بدهد و به نظر جذب گزینه جانشین در این شرایط اصلا آسان نیست.