به گزارش "ورزش سه"، کوین دی‌بروینه، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، در دیدار هفته اول لیگ برتر مقابل برنلی به دلیل مصدومیت در دقیقه 22 زمین را ترک کرد و سپس مشخص شد که مشکلش جدی بوده و نیاز به جراحی همسترینگ دارد؛ اتفاقی که به دوری چند ماهه این بازیکن از میادین منجر خواهد شد.

این اتفاق در کنار از دست دادن ریاض محرز باعث شده تا منچسترسیتی ورود غیرمنتظره‌ای به بازار نقل و انتقالات داشته باشد. این باشگاه در خط میانی به دنبال یک بازیکن خلاق است تا خلأ محرز و دی‌بروینه را پر کند.

1912671

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، دنی اولمو، ستاره اسپانیایی لایپزیش، جدی‌ترین گزینه سیتزین‌هاست. این در حالی است که باشگاه انگلیسی از خرید لوکاس پاکتا به دلایل غیرورزشی انصراف داد.

با این وجود لایپزیش برای حمله به تاج و تخت بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا به سوپراستاری چون مالمو نیاز مبرم دارد و نمی‌خواهد او را از دست بدهد.

1894551

اولمو خود در مصاحبه با نشریه بیلد و در مورد شایعات انتقالش به سیتی گفت: «هیچ چیزی در این مورد وجود ندارد و من کاملاً روی بازی های لایپزیش در بوندسلیگا و رقابت های دیگر فصل متمرکز هستم.»

اولمو ادامه داد: «منچسترسیتی یک باشگاه بزرگ است. در واقع آنها یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان هستند و اخیرا از تیم ما یوشکو گواردیول به آنجا رفت. اما من اینجا می مانم و از حضور در لایپزیش خوشحالم.»