به گزارش "ورزش سه"، در هفته نخست از رقابت‌های لیگ قبرس، تیم فوتبال آپوئل در استادیوم استلیوس کاریاکیدیس به مصاف میزبان خود AEZ زکاکیو رفت و توانست با 2 گل حریف خود را شکست داده و فصل جدید را با پیروزی آغاز کند.

در این مسابقه، تعویض طلایی ریکاردو ساپیتو هر دو گل تیمش را به ثمر رساند. مارکینیوس که در ابتدای نیمه دوم به زمین مسابقه رفته بود، از ارسال زمینی تومانه نهایت بهره را برد و با حضور به موقع روی نقطه پنالتی، توانست دروازه میزبان را باز کند.

1912938

در دقیقه 90+10 باز هم مارکینیوس بود که توانست با یک گل انفرادی زیبا، برتری تیمش را قطعی کند. روی ارسال بلند وید بلک، سنگربان آپوئل به پشت محوطه جریمه و ضربه سر تومانه، توپ به مارکینیوس رسید و این بازیکن پس از دریبل مدافع و دروازه‌بان حریف، گل دوم را به ثمر رساند.

بدین ترتیب آپوئل موفق شد فصل جدید را با پیروزی خارج از خانه آغاز کرده و با روحیه بالا برای دیدار حساس پلی آف لیگ کنفرانس برابر خنت بلژیک آماده شود.

1912937

دو نکته مهم درخصوص پیروزی تیم قبرسی این است که ساپینتو موفق شد از زمان حضور روی نیمکت آپوئل، برای پنجمین دیدار متوالی به پیروزی برسد. او پیش از این در چهار دیدار رفت و برگشت برابر وویوودینا صربستان و دیلاگوری گرجستان از مرحله پلی آف لیگ کنفرانس برنده از زمین خارج شده بود.

نکته بعدی اینکه ساپینتو در ترکیب ابتدایی، به 6 بازیکن اصلی تیمش که در بازی اروپایی قبل برابر دیلاگوری به میدان رفته بودند، استراحت داده بود تا آنها برای جدال برابر خنت بلژیک که پنج‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود، آماده باشند.