به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید در دیدار رفت در خانه منچسترسیتی با یک گل مغلوب شد و حالا امید دیگو سیمئونه به بازگشت در خانه و با حمایت همه جانبه هواداران در استادیوم واندا متروپولیتانو است. اما یوفا دستور داد که بخشی از سکوهای این ورزشگاه برای بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی بسته شود. 

این حکم به دلیل رفتار نژادپرستانه هواداران و پرتاب اشیا در جریان بازی رفت ‌مقابل منچستریونایتد در مرحله گذشته، توسط هیئت حاکمه یوفا صادر شده است و بدین‌ترتیب اتلتیکو حالا باید بدون بخشی از هواداران خود برای بازی برگشت در مادرید مقابل سیتی آماده شود.

در بیانیه یوفا آمده است: "به دلیل رفتار نژادپرستانه هواداران، دستور بسته شدن بخشی از ورودی استادیوم باشگاه اتلتیکو مادرید در طول مسابقه بعدی این تیم به‌عنوان باشگاه میزبان صادر می‌شود. باشگاه اتلتیکو مادرید باید قبل از شروع مسابقه، محل دقیق سکوهای بسته شده با حداقل پنج هزار صندلی را به یوفا اطلاع دهد. همچنین این باشگاه ملزم به نمایش بنری با عبارت" نه به نژادپرستی" با آرم یوفا خواهد بود."

البته باشگاه اتلتیکومادرید معتقد است این مجازات عادلانه نیست و تصمیم گرفته علیه این حکم درخواست تجدید نظر کند. منچسترسیتی ‌دیدار رفت را با تک گل کوین دی بروین و با نتیجه 1-0 به برتری دست یافت و حالا دو تیم روز چهارشنبه در ورزشگاه واندا متروپولیتانو دوباره به مصاف هم خواهند رفت.