سرمربی سیتیزن ها دیگر نمی خواهد شاهد جدایی بازیکنانش باشد. 

طرفداری | برناردو سیلوا و کایل واکر در تابستان 2023 تا آستانه جدایی از منچسترسیتی پیش رفتند اما در نهایت راضی شدند در تیم گواردیولا بمانند. این دو بازیکن قرار است به زودی قراردادشان را تمدید کنند این اتفاق قطعا برای سرمربی اسپانیایی خوشحال کننده است. گواردیولا در مصاحبه جدید خودش در این مورد صحبت کرده است:

در مورد ترکیب تیم باید تصمیمات مهمی بگیریم. صادقانه بگویم نه انتظار جدایی محرز را داشتیم و نه مصدومیت دی بروین را. تفاوت را در حضور پرتعداد بازیکنان جوان روی نیمکت تیم در دیدار با نیوکاسل مشاهده کردید. امیدوارم برناردو برای دیدار با شفیلد یونایتد برگردد اما نمی دانم که او چه زمانی می تواند برگردد، شاید یکشنبه. در مورد بقیه چیزی نمی دانم. 

 پپ گواردیولا ادامه داد: 

تمدید قرارداد با برناردو سیلوا؟ رویای آن را در سر دارم، درست مانند کایل واکر. امیدوارم چنین اتفاقی رخ دهد، این را از ته قلبم آرزو می کنم. تیم جوانی داریم و در آینده وضعیت از این هم بهتر خواهد شد. به همه بازیکنان احتیاج خواهیم داشت، با برنامه بازی ها و تقویمی که در پیش است، همه بازیکنان فرصت بازی خواهند داشت.به احترام نمایش های اخیر بازیکنانم کلاه از سر برمی دارم. دوستتان دارم، خوب استراحت کنید که پس از آن باید به سراغ بازی بعدی برویم. 

 سرمربی منچسترسیتی افزود:

ما در این فصل تا این لحظه یک جام برده ایم، 6 امتیاز ممکن را کسب کرده ایم، گل می زنیم، گل نمی خوریم؛ در خانه برنلی بازی کرده ایم و مقابل نیوکاسل شگفت انگیز هم عالی کار کردیم. هالند در بازی آخر بازی کمک حال تیم بود. گل زدن به تیمی که مدافعانی مانند مدافعان نیوکاسل دارد اصلا آسان نیست. مثل همیشه از او راضی هستیم.