به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آپوئل قبرس شب گذشته در نخستین بازی از فصل جدید فوتبال این کشور موفق شد آئز را در خانه حریف با دو گل شکست دهد.

این پیروزی در شرایطی به دست آمد که آپوئل در نیمه اول موفق به باز کردن دروازه حریف نشده بود تا اینکه ریکاردو ساپینتو، سرمربی سابق استقلال، با تعویضی طلایی، روند بازی را به سود تیم خود تغییر داد و مارکینیوش، هافبک برزیلی آپوئل، هر دو گل تیم خود را به ثمر رساند.

1913161

مارکینیوش پس از بازی در گفتگو با خبرنگاران در رابطه با صحبت‌های ساپینتو پیش از ورودش به میدان گفت: "مربی به من گفت مثل یک قهرمان وارد زمین شو، مثل همیشه خودم باشم و بازی را تغییر بدهم."

به نظر می رسد ریکاردو ساپینتو در تیم جدید خود هم به خوبی توانسته با مهارتی که در ایجاد ارتباط عاطفی با بازیکنانش دارد، از نظر روحی و روانی تیم خود را در سطح بالایی نگه دارد.

1913162

موضوعی که در نشست خبری پس از بازی این سرمربی هم مطرح شد و ریکاردو پاسخ جالبی به آن داد: «من عاشق این فضا هستم. من اشتیاق زیادی دارم، عاشق فوتبال هستم و با فوتبال نفس می کشم. من خوش شانس هستم که دو عشق در زندگی ام داشتم. عشق به فوتبال به عنوان یک فوتبالیست و حالا به عنوان مربی. من خوش شانس هستم زیرا برخی از مردم زمینه مورد علاقه خود را پیدا نمی کنند. من آن را در بهترین ورزش جهان یافتم. من ورزش های دیگری را انجام می دهم اما فوتبال زندگی من است. من همیشه رابطه خوبی با مردم دارم زیرا همیشه می خواهم همه چیز را به تیمم بدهم."