به گزارش "ورزش سه"، نیکولو زانیولو این هفته از گالاتاسرای به استون ویلا پیوست اما ایجنت او فاش کرد که قبل از تغییر ناگهانی برنامه این بازیکن، مذاکراتی با میلان صورت گرفته بود.

ستاره سابق رم در ماه فوریه پس از آشکار شدن اختلافات با باشگاه و ژوزه مورینیو به ترکیه رفت. او انتقال به استون ویلا را به صورت قرضی تکمیل کرد.

کلودیو ویگورلی به رادیو اسپورتیوا گفت:"زمانی که این فرصت برای استون ویلا و مونچی پیش آمد، ما با گالاتاسرای مذاکره کردیم. متقاعد کردن آن‌ها سخت بود اما رویای هر بازیکنی رفتن به لیگ برتر است.این یک فرصت بزرگ بود. از گالاتاسرای برای کمک به این انتقال پیچیده تشکر می‌کنم."

گزارش‌هایی مبنی بر اینکه یوونتوس و ناپولی مشتاق بودند زانیولو را به سری A بازگردانند، منتشر شده بود، اما ایجنت او اطمینان می‌دهد که تنها یک باشگاه بود که واقعاً به انجام معامله نزدیک بود.

1913369

او ادامه داد:"تنها با پائولو مالدینی و میلان مذاکراتی انجام شد. همه چیز به سمت یک نتیجه مثبت پیش می‌رفت اما مدیریت باشگاه تغییر کرد و بعد از آن دیگر تکرار نشد. نیکولو نیز از ماندن در ترکیه خوشحال می‌شد، زیرا او به لیگ قهرمانان اروپا فکر می کرد، اما پس از آن استون ویلا جلو آمد."

مالدینی مدیر نقل و انتقالات میلان بود تا اینکه به طور ناگهانی همراه با ریکی ماسارا در 5 ژوئن اخراج شد.