به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین تراکتور صبح روز دوشنبه برگزار شد و خمس با اطلاع از آخرین وضعیت بازیکنانش، ترکیب موردنظر خود برای بازی حساس با الشارجه را انتخاب کرد که دیدار مرگ و زندگی این تیم در لیگ قهرمانان 2023-24 خواهد بود.

سرخپوشان تبریزی در این دیدار محمد نادری، بهزاد سلامی و مهدی عبدی را در اختیار نخواهد داشت اما بازگشت صفا هادی، بهترین خبر برای پاکو خمس خواهد بود و او هافبک دفاعی تخصصی تیمش را در اختیار خواهد داشت.

نکته مهم اینکه تراکتور در دو بازی اخیر تغییرات مختلفی داشته که نشان می‌دهد باتوجه به جدایی چند بازیکن و خرید نفرات متعدد، خمس هنوز به ترکیب مورد علاقه خود نرسیده و نیاز به زمان بیشتری دارد.

1913072

ترکیب احتمالی تراکتور در بازی با الشارجه:
حسین پورحمیدی
سعید کریم‌آذر
شجاع خلیل‌زاده
عارف آقاسی
مهدی شیری
صفا هادی
ریکاردو آلوز
امیرحسین حسین‌زاده
محمد قنبری
گوستاوو واگنین
آلوارو خیمنز

* مهم‌ترین تغییر تراکتور احتمالا خروج محمد نادری مصدوم و حضور سعید کریم‌آذر در پست او خواهد بود و این بازیکن جوان احتمالا اولین تجربه حضور ثابت در ترکیب تراکتور را تجربه خواهد کرد.

* نکته دیگر اینکه بار دیگر آلوارو خیمنز در ترکیب اصلی حضور دارد و در پست وینگر چپ به میدان خواهد رفت و خمس امیدوار است او این بار توانایی موردنظر را نشان دهد.

1912391

* محمد قنبری احتمالا به جای سیامک نعمتی در پست هافبک راست بازی خواهد کرد و این بازیکن در بازگشت به ترکیب، جدال سختی با مدافعان سرسخت الشارجه خواهد داشت.

* مهدی شیری، مامور مهار کایو خواهد بود و در صورتی که کایو وینگر راست بازی کند، شیری باید این بازیکن را مهار کند.

* زوج شجاع و آقاسی در جدال دشوار با آلکاسر و سایر عناصر تهاجمی، نقشی کلیدی در صعود تراکتور خواهند داشت.

* خط هافبک تراکتور کاملا هجومی خواهد بود و صفا هادی به عنوان تک هافبک دفاعی بازی می‌کند.

دیدار تیم‌های تراکتور و الشارجه از ساعت 19:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد و تماشاگران تیم تراکتور نیز تا فردا فرصت تهیه بلیت اینترنتی را خواهند داشت.