به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته نمایشی درخشان برابر کریستال پالاس به نمایش گذاشت و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-1 در زمین خودش شکست دهد.

ادی انکیتا چند فرصت گلزنی را در جریان این بازی از دست داد، اما موفق شد یک پنالتی از حریف بگیرد تا نقش مهمی در پیروزی تیمش در این بازی جذاب ایفا کرده باشد.

اتفاق غیرمنتظره این بود که اودگارد پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت. این در حالی بود که بوکایو ساکا معمولا پنالتی‌زن اول آرسنال بوده، اما این بار نوبت به کاپیتان این تیم رسید که توپ را هم وارد دروازه حریف کرد تا توپچی‎‌ها سه امتیاز این بازی را به دست آورده باشند. 

1913551

آرتتا پس از پایان بازی در پاسخ به این سوال که آیا این ستاره نروژی قرار است از این به بعد پنالتی‌زن اول تیمش باشد گفت: «من اصلا از این موضوع خبر هم نداشتم. این مسئله مربوط به خود بازیکنان است که در این باره تصمیم بگیرند.

این موضوع را بر عهده آنها گذاشتم که اگر احساس کنند زمان درستی برای انجام این کار است، آن را انجام دهند. آنها باید این تصمیم را در زمین بگیرند. من هم مثل بقیه تعجب کردم، اما اودگارد توپ را به گل تبدیل کرد و مهم هم همین موضوع بود که ما توانستیم در این بازی برنده شویم.»