به گزارش "ورزش سه"، از شروع تابستان جاری شایعات زیادی درباره آنسو فاتی به گوش می‌رسید که مدعی بودند بارسلونا خواهان ادامه همکاری با او نیست.

بارسلونا که از نظر مالی در شرایط دشواری به سر می‌برد قصد دارد با واگذار کردن چندین ستاره مجموع دستمزدهای پرداختی خود را کاهش دهد.

روزنامه اسپورت در گزارشی اعلام کرد به همین دلیل است که با وجود جدایی عثمان دمبله و نیاز بلوگرانا به ستاره‌های تهاجمی، بارسا همچنان در تصمیم خود برای خداحافظی با فاتی تجدید نظر نکرده است.

با اینکه آنسو فاتی از شروع تابستان در مقابل درخواست‌های بارسا مقاومت کرده و به صراحت گفته بود که قصد ترک این تیم را ندارد ولی مدیران باشگاه حاضر نیستند فصل آینده دستمزد قابل توجه او را بپردازند.

1913861

مدیر برنامه‌های فاتی، ژرژ مندس قرار است ظرف روزهای آینده به بارسلون سفر کند. البته برنامه اول سفر مندس قطعی کردن انتقال یکی دیگر از موکلانش ژوائو کانسلو از منچسترسیتی است اما بارسا از این فرصت برای قطعی کردن جدایی آنسو فاتی هم استفاده خواهد کرد.

برای بارسلونا مهم نیست که آنسو فاتی به چه شکل جدا می‌شود و او می‌تواند به صورت دائمی یا قرضی راهی باشگاهی دیگر شود. تا کنون چند باشگاه لیگ برتری علاقه خود برای به خدمت گرفتن فاتی را اعلام کرده‌اند و باید دید آیا او را در ادامه فصل در لیگ برتر خواهیم دید؟