به گزارش ورزش سه، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال در هفته سوم لیگ برتر حاضر شد و در ابتدای صحبت‌های خود گفت: بابت حضور شما تشکر می‌کنم. حضور شما و اخباری که می‌نویسید، بسیار حائز اهمیت است. یک بازی خوب و مهم داریم. جا دارد به هواداران تیم استقلال خوش‌آمد بگویم که از شهرشان به اصفهان می‌آیند تا بازی تیم‌شان را ببینند. آنها فقط یک‌ بازی فوتبال را نخواهند دید، چرا که اصفهان چیزهای بسیار زیادی برای دیدن دارد. امیدوارم در بازی یک مثالی برای جامعه باشیم و یک بازی خوب و منصفانه ببینیم.

ویدئو: 308524

بولت سپاهانحضور محمدجواد حسین‌نژاد در دربی اصفهان و سورپرایز برای بازی فردا؟
جواب این سوال ساده‌ نیست اما جذاب است. معمولا من سورپرایزی ندارم. از داشته‌هایمان استفاده می‌کنیم. آکادمی ما در حال کار کردن است و همانطور که می‌بینید ما می‌توانیم از بازیکنانی که در آکادمی بودند، استفاده کنیم. پارسال تازه آمده بودم و زمان زیادی نداشتیم و با بازیکنان آشنا می‌شدیم و همانطور که می‌بینید امسال بازیکنان بیشتری را از آکادمی در تیم خودمان داریم. نمی‌شود گفت سورپرایز؛ اینکه یک بازیکن با سن کمتر و یک بازیکن با سن بالاتر بازی کنند، سورپرایز نیست. اینها بازیکنان تیم ما هستند و بازی هم، بازی ارزش‌ها است و اگر بتوانیم از ارزش‌هایمان استفاده کنیم که چه بهتر. امیدوارم بتوانیم در آینده شاهد حضور بازیکنان بیشتری از آکادمی باشیم. در حال حاضر هم بازیکنانی از آکادمی هستند که باید کمی کیفیت خودشان را ارتقا بدهند؛ بازیکنان خیلی خوبی هستند و امیدوارم بتوانیم در آینده از آنها استفاده کنیم.

ویدئو: 308526

* دو پیروزی برابر استقلال در فصل گذشته؛ آبی‌ها از سپاهان حساب می‌برند؟
نمی‌دانم. من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم. خیلی واضح است که ما می‌خواهیم ببریم. تمام تلاش‌مان را داخل زمین می‌گذاریم تا بتوانیم بازی فردا را برنده شویم. این بازی، یک بازی متفاوت است؛ مثل بازی‌های کلاسیک و دربی‌ها. احساسات زیادی پشت این بازی است و اتفاقات زیادی در این بازی‌ها رخ می‌دهد. امیدوارم مسابقه‌ای باشد که هواداران بتوانند لذت ببرند. امیدوارم بازی منصفانه و عادلانه‌ای باشد. همین.

ویدئو: 308528

بولت سپاهانسپاهان قدرت رکوردشکنی را دارد؟
اگر می‌توانستم آینده را پیش‌بینی کنم، انسان بزرگی می‌شدم؛ احتمالا می‌توانستم به افراد زیادی کمک کنم و به آنها می‌گفتم حواس‌شان باشد، چون قرار است اتفاق خوبی بیافتد و اگر قرار بود اتفاق بدی رخ بدهد، به آنها کمک می‌کردم و می‌گفتم چه کار کنند که از این اتفاق جلوگیری کنند. اما متاسفانه من نمی‌توانم این کار را کنم. من واقعا نمی‌توانم جوابی به این سوال بدهم.

ویدئو: 308532

بولت سپاهانرقبای قدرتمند در آسیا؟
من خودم مربی اینطور تیم‌ها بودم و آنها هم انسان هستند. درست است تیم خوبی هستند اما اشتباهات خودشان را دارند. ما هم تیم خوبی هستیم و فقط یک بازی است. در آخر باید بگویم اسم بازی نمی‌کند. من باورهای خودم را دارم و فکر می‌کنم شانس آنها با شانس ما برابر باشد.

ویدئو: 308534

بولت سپاهانترجیح می‌دهید با الهلال هم‌گروه شوید یا الاتحاد؟
فرقی نمی‌کند. من اگر بخواهم انتظار داشته باشم با چه تیمی هم‌گروه شویم و این انتظار برآورده نشود، ناراحت می‌شوم؛ پس برای من هیچ تفاوتی ندارد. قرعه‌کشی می‌شود و با هر تیمی که بیفتیم، برای من فرقی ندارد و به آنها خوش‌آمد می‌گویم. هر اتفاقی که رخ بدهد و با هر تیمی بیفتیم، در صورت صعود در مرحله گروهی با تیم دیگر روبرو می‌شویم. اما کنجکاوم که بدانم با چه تیمی میفتیم.

ویدئو: 308536

بولت سپاهانبرنامه برای جذب بازیکن جدید در خط هافبک؟
برنامه من یک راز است اما بابت بازیکنانی که در دسترس هستند، خوشحالم. در زندگی ما نمی‌توانیم اینطور فکر کنیم که یک نفر باشد و ... . یک چالش است و ما باید با این چالش برخورد کنیم و جلو برویم و با گروهی که در اختیار داریم، پیش برویم. تیم‌هایی هستند که نیمار، اوتاویو و ... را دارند اما ما هم بازیکنان خودمان را داریم. فقط بحث، بحث کار است و بازیکنان جوان هم الان موقعیت این را دارند که بازی کنند. برخی مصدوم می‌شوند، برخی کارت زرد و قرمز می‌گیرند و محروم می‌شوند؛ ما نمی‌توانیم فکر کنیم که دنیا به آخر رسیده است. باید با داشته‌هایمان پیش برویم و به بازیکنان اعتماد کنیم تا بازی کنند و لذت ببرند. شاید امکان این باشد که بتوانیم بازیکن متفاوتی داشته باشیم اما من رویای این را ندارم که به فکر بازیکن دیگری باشم. بازار نقل و انتقالاتی هنوز بسته نشده اما من نه آرزوی این را دارم که کسی از تیم برود و نه آرزوی این را دارم که کسی به تیم بیاید. تنها کاری که می‌کنیم این است که تیم‌مان را به بهترین نحو ممکن بسازیم و پیش برویم.