به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی شب سختی را در رفسنجان سپری کرد؛ تیم او در شرایطی عجیب و شگفت انگیز سه گل از شمس آذر قزوین دریافت کرد. یکی از اتفاقات عجیب بازی اما شعارهایی بود که از دقایق ابتدایی علیه الهامی داده شد.

در حالی که حدود 20 دقیقه بیشتر از زمان بازی مس رفسنجان و شمس آذر سپری نشده بود و بازی نیز با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، عده‌ای از تماشاگران شروع به شعار دادن علیه ساکت الهامی سرمربی و حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان کردند.

شعارهای هواداران تا پایان مسابقه هم ادامه داشت، اما اینکه از دقایق ابتدایی و در شرایطی که هنوز زمان زیادی تا سوت پایان باقی مانده بود و شعارها شروع شود، مورد تعجب بسیاری از فوتبال‌دوستان در رفسنجان قرار گرفت.

1914141

این مسئله در کنفرانس خبری بعد از بازی مورد پرسش از الهامی نیز قرار گرفت و البته سرمربی نارنجی‌پوشان هم که ظاهرا اطلاعاتی در این خصوص داشت، سکوت پیشه کرد و صحبت در این خصوص را به آینده سپرد.

یکی از خبرنگاران در این باره گفت: «اینکه از دقیقه 20 بازی شعارهایی از روی سکوها داده شود، عجیب نیست؟»

الهامی که قبل از این پرسش از هواداران مس بابت شکست و نمایش بد تیمش عذرخواهی کرده بود، اینگونه پاسخ این پرسش را داد: «چون باختیم الان نمی‌توانم حرفی بزنم. ایرادی برای من ندارد اما بازیکنانم که در زمین هستند روح شکننده‌ای دارند.»

سرمربی مس که رفتاری بسیار خوب با خبرنگاران رفسنجانی در کنفرانس داشت، در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر برخی توهین‌ها به خودش از سوی تعدادی از تماشاگران نیز گفت: «از آنها هم عذرخواهی می‌کنم. اگر ما نتیجه می‌گرفتیم قطعا آنها چنین واکنشی نداشتند.»