به گزارش "ورزش سه"، النصر در شبی که تمام ستاره‌هایش را در ترکیب داشت در یکی از بازی‌های مرحله نهایی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف شباب الاهلی رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 4-2 شکست دهد.

در شبی که کریستیانو رونالدو موفق به گلزنی نشد النصر یک کام‌بک رویایی در دقایق پایانی رقم زد و در حالی که بازی تا دقیقه 88 با نتیجه 2-1 به سود شباب الاهلی بود توانست 3 گل در این لحظات به ثمر رسانده و با ستاره‌هایش جشن صعود بگیرد.

حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب النصر کافی بود تا همه نگاه‌ها به سمت این بازی که در حالت عادی شاید خیلی اهمیت نداشت، معطوف شود. او در این بازی نه گل زد و نه پاس گل داد اما حضورش در ترکیب زردپوشان کافی بود تا اکثر آسیایی‌ها طرفدار النصر باشند چون هیچ کس دوست نداشت لیگ قهرمانان آسیا را بدون فوق ستاره پرتغالی تصور کند.

1914090

رونالدو که در نیمه اول این دیدار به خاطر تصمیم بحث برانگیز داور حسابی خشمگین شده بود در پایان همراه با هم تیمی‌هایش جشن صعود گرفت. او ساعاتی پس از مسابقه نیز در یک توئیت به این کامبک شیرین واکنش نشان داد.

ستاره سابق تیم‌های منچستریونایتد، یوونتوس و رئال مادرید با انتشار عکسی از شادی خود با هم تیمی‌هایش در النصر نوشت: "بازی سختی بود اما این اهمیت داشت که بتوانیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. همیشه امید و باور خود را تا آخرین لحظه حفظ کنید و هرگز تسلیم نشوید..."