به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی از لحظه پوشیدن پیراهن اینترمیامی درخشش برای این تیم را آغاز کرده و فرمی ایده آل و باورنکردنی از خود به نمایش گذاشته است. او در 7 بازی 10 گل برای اینترمیامی به ثمر رسانده و نقش غیرقابل انکاری در قهرمانی اخیر این تیم در اولین دوره لیگز کاپ داشت.

شاگردان تاتا مارتینو بعد از کسب این قهرمانی شیرین بامداد فردا باید مقابل سینسیناتی در مرحله نیمه نهایی کاپ آزاد امریکا به میدان بروند. پپ تونان، سرمربی سینسیناتی در گفت و گو با CBS Sports از چالش بزرگی (مهار مسی) که تیمش با آن مواجه خواهد بود توضیحاتی ارائه کرد؛ چالشی که بزرگترین نگرانی سینسیناتی و هوادارانش به حساب می‌آید.

او در این مورد گفت: "همه در مورد راه‌های مختلف برای متوقف کردن مسی صحبت می‌کنند. بدیهی است که اینترمیامی و مسی در شرایط خوبی قرار دارند چرا که تاتا مارتینو قبلا با او کار کرده و به خوبی می‌داند که چگونه از این بازیکن استفاده کند. آنها در فرم ایده آلی هستند اما ما هم در تمرینات در مورد نحوه رویارویی با حریف قدرتمندمان صحبت کرده و روی آن کار کرده‌ایم."

1914179

تونان در رابطه با شانس شاگردانش برای مهار مسی گفت: "تیم‌ها و مربیان زیادی تا کنون با این چالش که چگونه یکی از بهترین‌های تاریخ را متوقف کنند مواجه بودند. اما من مطمئنم که شاگردانم برای این کار آماده خواهند بود. با این وجود باید این را در زمین نشان دهند. در بازی اینترمیامی و نشویل دیدیم که آنها تلاش زیادی برای مهار مسی و محدود کردن توپ رسانی به او انجام دادند اما در نهایت این بازیکن گل زد!"