به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد پس از چند ماه پر تنش و پر از شایعه و گمانه‌زنی به صورت رسمی اعلام کرد که به همکاری با گرینوود خاتمه داده است. 

به این ترتیب، این بازیکن دیگر جایی در ترکیب و برنامه‌های شیاطین سرخ نخواهد داشت و باید هرچه زودتر باشگاهی جدید را انتخاب کند تا بتواند پس از مدت‌ها بار دیگر به مستطیل سبز برگردد و به میدان برود. 

پیش از این گفته شده بود که چند باشگاه عربستانی به صورت جدی شرایط به خدمت گرفتن او را زیر نظر دارند و امیدوار هستند که بتوانند از استعداد این بازیکن جوان در ترکیب‌شان بهره ببرند و ظاهرا او هم آماده است تا در لیگ فوتبال این کشور حضور پیدا کند. 

1914189

اما روزنامه سان خبر داده که این ستاره انگلیسی به شدت نگران واکنش رونالدو و تلاش او برای جلوگیری از حضورش در فوتبال عربستان به خاطر اظهاراتی که پیش از این درباره او داشت است. 

زمانی که رونالدو هنوز در رئال مادرید حضور داشت و مشغول درو کردن افتخارات بود، گرینوود در آکادمی یونایتد مدعی شده بود که فوتبال رونالدو به پایان رسیده و این حرف به گوش او رسیده و از سوی مدیران این باشگاه هم با او برخورد شده بود. 

هرچند آنها پیش از این در زمان بازگشت رونالدو به اولدترافورد در کنار هم بازی کرده بودند اما این اظهارات در ماه مارس سال جاری علنی شد و حالا ممکن است شرایط حضور گرینوود در فوتبال عربستان را به خاطر آزردگی خاطر رونالدو به خطر بیندازد.