به گزارش "ورزش سه"، لاس پالماس که امسال به لالیگا صعود کرده در طول تابستان به درخواست سرمربی‌اش تلاش زیادی برای جذب ماکسیمو پرون، هافبک آرژانتینی منچسترسیتی، داشت.

این باشگاه دقایقی پیش رسما اعلام کرد که این هافبک دفاعی منچسترسیتی را با قرارداد قرضی یک‌ساله بدون بند خرید دائمی به خدمت گرفته است.

1914396

پرون یک هافبک دفاعی کلاسیک شماره 5 است که بارها اعلام کرده الگوی فوتبالی‌اش را فرناندو ردوندو می‌داند. بعد از درخشش او در ولز سارزفیلد، منچسترسیتی با پرداخت 11 میلیون یورو پرون را به خدمت گرفت.

اولین بازی ماکسیمو پرون برای منچسترسیتی در فصل گذشته و ماه فوریه بود که در جریان پیروزی 4-1 شاگردان پپ گواردیولا مقابل بورنموث به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد. منچسترسیتی امیدوار است این هافبک 20ساله در لاس پالماس به حضور در ترکیب اصلی تجربه به دست آورده و فصل آینده به سیتی برگردد.

1914395

لاس پالماس که باشگاهی در جزایر قناری است فصل گذشته در لالیگای 2 با کسب رتبه دوم جواز صعود به لالیگا را به دست آورد. به این ترتیب پنج سال دوری این باشگاه از لالیگا به پایان رسید. لاس پالماس برای موفقیت در فصل جاری فعالیت‌های گسترده‌ای در بازار نقل و انتقالات داشته و ماکسیمو پرون دهمین بازیکن جدیدی است که این باشگاه در طول تابستان جذب کرده است.