به گزارش "ورزش سه"، آیمریک لاپورت، ملی پوش اسپانیایی فصل گذشته منچسترسیتی، بعد از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی باشگاه النصر در دوبی به ریاض سفر کرد تا قراردادش با این باشگاه عربستانی را به امضا برساند.

او یک ویدیوی جذاب در توئیتر خود منتشر کرد که به شرح داستان 5 و نیم سال حضورش در منچسترسیتی اختصاص داشت. در پایان این ویدیو ستاره سابق سیتی با صدایی بغض‌آلود اعلام می‌کند که وقت خداحافظی فرا رسیده و امیدوار است هر چه زودتر هواداران سیتی را دوباره ملاقات کند.

متن بلند و احساسی و ویدیویی که به حرفه‌ای‌ترین و احساسی‌ترین شکل ممکن صفر تا صد داستان حضور لاپورت در سیتی را به نمایش گذاشته نشان می‌دهد که او از خیلی وقت پیش فکر چنین لحظه‌ای را کرده و برایش برنامه ریخته بود.

در متنی که همراه با این ویدیو منتشر شده، آمده است: "هواداران عزیز، امروز می‌خواهم داستانی را برایتان به اشتراک بگذارم که 5 و نیم سال فراموش‌نشدنی را شامل می‌شود. خاطرات بسیاری از این دوران در قلبم خواهد ماند. خاطرات شیرین زیادی وجود دارد؛ مثل جام‌ها، بردها، گل‌ها، تکل‌ها و تقابل‌های بزرگ در لیگ برتر."

1914602

در ادامه متن ستاره تازه وارد النصر برای هواداران تیم سابقش آمده است: "خاطرات بدی هم در این مدت داشتم، از جمله مصدومیت‌ها، بیرون ماندن‌ها، شکست‌ها و اشتباهاتی که ممکن است مرتکب شده باشم. همه این خاطرات تلخ و شیرین بخشی از ماجراجویی من را تشکیل می‌دهد. به خاطر همه لحظاتی که من را در جایگاه امروزی قرار داد سپاسگزارم. پوشیدن پیراهن سیتی افتخار بزرگی بود و می‌خواهم از مدیریت باشگاه، مربیان، همه اعضای کادرفنی، تک تک هم‌تیمی‌ایم و البته شما تشکر کنم و امیدوارم همواره از من به نیکی یاد کنید. باز هم به خاطر همه چیز متشکرم و برایتان آرزوی موفقیت در آینده را دارم و تا ابد هوادار این تیم باقی خواهم ماند. تا زمانی که دوباره همدیگر را ملاقات کنیم."