دور رفت مرحله پایانی پلی‌آف لیگ قهرمانان با برگزاری 3 دیدار به پایان رسید.

شب دوم از دور رفت مرحله پایانی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 3 دیدار به پایان رسید.

طرفداری | دور رفت مرحله پایانی لیگ قهرمانان اروپا، فصل 24-2023 با برد شیرین گالاتاساری در زمین مولده و پیروزی خانگی براگا مقابل پاناتینایکوس همراه بود. هم‌چنین دیدار مکابی حیفا و یانگ بویز با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا سوییسی‌ها امیدوار به خانه بازگردند. در ادامه نتایج دور رفت مرحله پایانی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا را مشاهده می‌کنید. شب گذشته نیز 3 دیدار از این مرحله برگزار شد. دور برگشت این مرحله هفته آینده برپا خواهد شد تا تکلیف 6 تیم صعود کننده به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود.

پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا؛ توقف رنجرز مقابل آیندهوون و شکست آاک آتن در گام نخست

مولده نروژ 2-3 گالاتاسارای ترکیه

مائورو ایکاردی تفاوت‌ها را رقم زد؛ گالاتاسارای موفق شد در خانه مولده با نتیجه 3-2 پیروز شود. ایکاردی در این بازی با ثبت 1 گل و 1 پاس گل بهترین بازیکن باشگاه ترکیه‌ای بود. جالب این‌جاست زننده گل پیروزی گالاتاسارای در دقیقه 93، فردریک میدتسجو، هافبک دفاعی نروژی این تیم بود و به قولی باعث شکست هم‌وطنانش شد.

  • گلزنان مولده: الینگسن (8) و هاوگان (56)
  • گلزنان گالاتاسارای: اولیویرا (25)، ایکاردی (29) و میدتسجو (3+90)

مکابی حیفا اسرائیل 0-0 یانگ بویز سوییس

نبرد مکابی حیفا و یانگ بویز برنده نداشت؛ سوییسی‌ها توانستند در مقابل حملات میزبان اسرائیلی به خوبی مقاومت کنند تا با امید زیادی به خانه بازگردند. 

براگا پرتغال 2-1 پاناتینایکوس یونان

گل دقایق پایانی پاناتینایکوس امیدها را برای بازگشتی شیرین در یونان زنده نگه داشت؛ براگا در این مسابقه تا دقیقه 95 با نتیجه 2-0 از حریف یونانی خود پیش بود؛ اما پاناتینایکوس در آخرین لحظات یکی از گل‌ها را جبران کرد تا با انگیزه‌ای مضاعف به یونان بازگردد.

  • گلزنان براگا: رویز (51) و دیالو (74)
  • گلزن پاناتینایکوس: مانچینی (5+90)