دو بازیکن مصدوم پرسپولیس به احتمال زیاد می توانند در بازی سوپرجام بازی کنند

امید عالیشاه و حامد پاکدل احتمالا برای همراهی پرسپولیس در دیدار با فولاد مشکلی نخواهند داشت.

به گزارش طرفداری، تمرینات پرسپولیس طی دو روز اخیر بدون یحیی گل محمدی در حال انجام است تا سرخ پوشان خود را برای بازی حساس سوپرجام مقابل فولاد آماده کنند. در حالی که تیم فولاد در نقل و انتقالات حضور موفقی داشته و به جز جذب علیرضا کوشکی، در آستانه جذب اسماعیل شریفات، شهاب گردان و محمدرضا خلعتبری است، پرسپولیس درگیر استعفای سرمربی و پیدا کردن زمین تمرین مناسب است.

در این میان خبر بازگشت بازیکنان مصدوم می تواند خبر خوشی برای هواداران پرسپولیس محسوب شود. حامد پاکدل مهاجم مصدوم پرسپولیسی ها که در بازی هفته نهم مقابل هوادار مصدوم شده بود بالاخره به تمرین گروهی این تیم برگشت. او که 6 بازی لیگ و یک مسابقه جام حذفی را از دست داده بود، بالاخره از روز قبل در بخشی از تمرین گروهی تیم حاضر شد تا برای حضور در لیست بازی سوپرجام امیدوار شود.

دیگر مصدوم پرسپولیس امید عالیشاه است که دیروز و امروز به تمرینات اختصاصی‌ پرداخت و برنامه‌های ویژه کادر پزشکی را انجام داد. شنیده می شود او طی دو روز آینده به تمرینات گروهی اضافه می شود و در لیست بازی با فولاد قرار خواهد گرفت تا برای بازی سوپرجام بدون مشکل پرسپولیس را همراهی کند.