به گزارش "ورزش سه"، میلان در هفته اول رقابت‌های لیگ ایتالیا در فصل جدید به مصاف بولونیا رفت و با دو گل برابر این تیم به پیروزی رسید تا گام نخست را محکم برداشته باشد. 

آنها فصل گذشته نتوانستند از عنوان قهرمانی دفاع کنند و شرایط رقابت با ناپولی را نداشتند اما امیدوار هستند که این فصل بتوانند بار دیگر در جمع مدعیان کسب جام قهرمانی در صدر جدول لیگ حضور داشته باشند. 

ساکی در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت درباره شرایط این تیم اظهار داشت: «کنجاو بودم ببینم شرایط تیم استفانو پیولی به چه صورت است و تردیدهایی به خاطر خریدهای تابستانی بسیار این تیم و حضور بازیکنان جدید در کنار هم داشتم. 

1913439

باید تایید کنم که آنها بازی بسیار خوبی ارائه کردند، به راحتی موفق به باز کردن دروازه حریف شدند و تسلط کاملی بر توپ و میدان داشتند. با این حال، فکر می‌کنم آنها می‌توانند هجومی‌تر بازی کنند و بیشتر پرس کنند. اگر سیستم 3-3-4 را انتخاب کنند، وینگرها باید بیشتر در پرس حریفان کمک کنند. این کاری است که لیائو در سمت چپ انجام نمی‌دهد. او باید پرس در فضاهای هجومی را انجام دهد چون توانایی این کار را دارد.»

پیولی شاید با ادعاهای ساکی موافق نباشد چون پس از پایان بازی برابر بولونیا از عملکرد لیائو تقدیر کرد و گفت که او از نظر دفاعی هم بسیار به این تیم کمک کرده است.