به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی بامداد امروز در دیدار نیمه نهایی رقابت‌های جام یو اس اوپن آمریکا برابر سینسیناتی به میدان رفت و در ضربات پنالتی برابر این تیم پیروز شد. 

این دیدار در وقت قانونی با تساوی 3-3 به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی بکشد و در ضربات پنالتی این اینترمیامی بود که موفق شد با نتیجه 5-4 از سد حریف بگذرد و راهی دیدار فینال شود تا شانس کسب دومین جام را هم داشته باشد. 

گل اول این بازی را سیسیناتی در دقیقه 15 به ثمر رساند تا کار برای شاگردان تاتا مارتینو دشوار شود و بازی با پیروزی این تیم در نیمه اول به پایان برسد. 

آنها در ابتدای نیمه دوم در دقیقه 53 هم گل دوم را وارد دروازه اینترمیامی کردند اما 15 دقیقه بعد پاس گل لیونل مسی به لئوناردو کامپانا باعث شد که اختلاف به یک گل برسد. 

1914753

در حالی که به نظر می‌رسد اینترمیامی این بازی را واگذار کرده، این ستاره آرژانتینی باز هم به داد تیمش رسید و پاس گلی را در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده ارسال کرد تا بازی به شکلی باورنکردنی مساوی شود و به وقت اضافه بکشد. 

اینترمیامی در دقیقه سوم وقت اضافه اول توسط جوزف مارتینز به گل رسید اما حریف کوتاه نیامد و در دقیقه 114 این گل را جواب داد و بازی به ضربات پنالتی رفت. 

1914754

مسی ضربه پنالتی اول اینترمیامی را به گل تبدیل کرد و این روند ادامه داشت تا دروازه‌بان اینترمیامی موفق شد ضربه چهارم حریف را بگیرد و این تیم حالا برای یک جام قهرمانی دیگر در فینال یو اس اوپن حضور دارد تا مسی در آستانه کسب چهل و پنجمین جام دوران حرفه‌ای فوتبالش قرار بگیرد.